اخبار داغ

تعیین تکلیف هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه همچنان در هاله ای از ابهام/ غول آهنی و غده سرطانی در دل پارک سیفیه

تعیین تکلیف هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه همچنان در هاله ای از ابهام/ غول آهنی و غده سرطانی در دل پارک سیفیه
وضعیت تکمیل هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و گویا عزمی برای تعیین تکلیف این پروژه وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ پارک سیفیه یکی از اصلی‌ترین نمادهای شهر ملایر است که از دیرباز ملایر به سر سبزی و طراوت این پارک معرفی‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

فصل تابستان گردشگران زیادی به شهر ملایر سفر می‌کنند و بعید است که از این پارک قدیمی با چنارهای چند صدساله و سرسبز بازدید نکنند.

,

اما در بین سرسبزی و چنارهای چند صدساله سازه‌ای انسانی خودنمایی می‌کند که سال‌های سال است همچون غده‌ای سرطانی در دل این پارک زیبا خودنمایی می‌کند.

,

پروژه‌ای که آن را حاصل بی‌تدبیری و نبود کارشناسی مسئولان وقت آن‌هم با بودجه‌ای کلان عنوان کرده‌اند و دل دوستداران این پارک را به درد می‌آورد.

,

چندین بار درباره وضعیت این پارک جلساتی برگزارشده و تصمیمات مختلفی گرفته‌شده است اما گویا قرار نیست وضعیت این هتل به سرانجام برسد.

,

آخرین اقدام درباره این هتل کاهش دوطبقه آن بود که در این دوره شورای شهر ملایر تصمیم‌گیری شد که کورسوی امیدی برای تعیین وضعیت آن داد.

,

 

, ,

دی‌ماه سال ۹۷ با تصمیم اعضای پنجم دوره شورای شهر ملایر دوطبقه از هتل تخریب شد تا وضعیت این غول آهنی در دل پارک سیفیه تعیین تکلیف شود اما بازهم پس‌ازآن اقدامی صورت نگفت.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سبزینی، عضو شورای اسلامی شهر ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به آخرین وضعیت هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه اظهار کرد: در این دوره از شورا تصمیم بر کاهش دوطبقه از این هتل انجام شد.

,

وی افزود: در دی‌ماه سال ۹۷ کاهش دوطبقه از هتل برای تعیین تکلیف زودتر آن انجام شد اما پس پس‌ازآن هیچ اقدامی برای آن انجام نشد.

,

, ,

عضو شورای شهر ملایر بیان کرد: متأسفانه این پروژه از بنیان دارای مشکل است و بدون هیچ کارشناسی از ابتدا ساخته‌شده است.

,

وی ملکیت را یکی از مشکلات اساسی پروژه هتل نیمه‌کاره پارک عنوان کرد و گفت: اداره اوقاف و امور خیریه برای ملکیت این پروژه مدعی است .

,

حجت‌الاسلام سبزینی بیان کرد: در راستای تکمیل این پروژه پس از سال‌ها جلساتی با مسئولین اوقاف و امور خیریه برگزار شد که خود آن‌ها این پروژه را تکمیل کنند اما آن‌ها بیان کرده که توجیه اقتصادی برای آن‌ها ندارد.

,

وی تأکید کرد: تکمیل و تعیین تکلیف این پروژه همچنان در هاله‌ای ابهام است و شهرداری هم با توجه به این مشکلات نمی‌تواند اقدامی انجام دهد.

,

, ,

عضو شورای شهر ملایر گفت: پس از حذف دوطبقه این پروژه نیمه‌کاره تصمیم بر این بود که یک طبقه آن به فرهنگسرا و یک طبقه آن نیز شهرداری مسقف بنا شود اما هیچ‌کدام از این تصمیمات نهایی نشد.

,

به گزارش عصر همدان؛ گویا قرار نیست وضعیت این پروژه نیمه‌کاره در دل پارک قدیمی سیفیه ملایر تعیین تکلیف شود و قول‌هایی که مسئولین در دوره‌های مختلف فرمانداری، شهرداری و شورای شهر داده‌اند فقط در حد یک وعده بوده است.

,

امید است که عزمی جدی برای تعیین تکلیف این پروژه به میدان آید که شاهد یک توافق بین مسئولین و مدعیان این پروژه باشیم تا این غول آهنی و غده سرطانی در دل پارک سیفیه ملایر به محلی عام‌المنفعه تبدیل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه