اخبار داغ

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد؛

زایمان موفق مادر مبتلا به کرونا در اسدآباد/ ابتلا مادران باردار به کرونا رو به افزایش است

زایمان موفق مادر مبتلا به کرونا در اسدآباد/ ابتلا مادران باردار به کرونا رو به افزایش است
عاطفه سمائی از زایمان موفق یک مادر باردار در بیمارستان حضرت قائم (عج) اسدآباد خبر داد و گفت: با شیوع دوباره کرونا در کشور، نگرانی برای مادران باردار مضاعف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عاطفه سمائی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ از زایمان مادر مبتلا به کرونا در ساعتی پیش در بلوک زایمان بیمارستان حضرت قائم(عج) خبر داد و اظهار کرد: الحمدالله حال مادر و نوزاد خوب است، نوزاد از مادر جدا شده و در بخش نوزادان تحت نظر متخصص اطفال قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی با توجه به شرایط شیوع کرونا و با ابراز گلایه از بی‌تفاوتی اعضای خانواده مادران باردار، گفت: مادران باردار به دلیل سطح ایمنی و محدودیت در انجام مداخلات تشخیصی و درمانی از نظر مادر و جنین، جزء گروه‌های پرخطر محسوب می‌شوند و نیازمند رعایت جدی پروتکل‌ها و پرهیز از حضور در اماکن و تجمعات هستند.

,

سمائی با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی بهترین مکان برای مراقبت بیماران با شرایط پایدار، قرنطینه خانگی است، گفت: تعداد مادران باردار مشکوک و مبتلا رو به فزونی است.

,

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد یادآور شد: بهتر است مادران باردار شاغل در ادارات حداقل تا پایان تیرماه از فرصت دورکاری استفاده کنند و خانواده آن ها هم از حضور در مراسمات و تجمعات پرهیز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه