اخبار داغ

خشم ملت فلسطین از نقشه جدید صهیونیست‌ها

خشم ملت فلسطین از نقشه جدید صهیونیست‌ها
در پی افشای نقشه جدیدی از اشغالگری بیشتر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری توسط رسانه‌های صهیونیستی، ملت فلسطین به خشم آمده‌اند و به همین سبب امروز روز خشم اعلام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبرنگار شبکه المیادین اعلام کرد که فلسطینیان ساکن سرزمینهای اشغالی در پی افشای نقشه‌ای از شهرک سازی جدید رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به خشم آمده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دیروز شبکه اسرائیلی کان جزئیات نقشه تهیه شده توسط رژیم صهیونیستی مبنی الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری را فاش کرد. شبکه رسمی تلویزیونی رژیم صهیونیستی، با افشای جزئیات طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری اعلام کرد که نقشه تهیه شده توسط اسرائیل برای طرح الحاق کرانه باختری، اراضی بیشتری را نسبت به نقشه ارائه شده توسط آمریکا در طرح موسوم به «معامله قرن» شامل می‌شود.
,
 
,
این اتفاق درآستانه تاریخ تعیین شده برای اجرای طرح گسترش اشغالگری اسرائیل توسط «نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی فاش شده است.
,
 
,
بر اساس گزارش‌های این شبکه عبری، رژیم اشغالگر صهیونیستی علاوه بر 20 شهرک و پاسگاه‌های ناشناخته، الحاق اراضی اطراف این شهرک‌ها را نیز پیشنهاد کرده که در نقشه‌های تهیه شده توسط آمریکا ذکر نشده است. نقشه اسرائیل شامل اصلاحات تل آویو در طرح اصلی آمریکایی است که با عنوان «معامله قرن»شناخته می‌شود.
,
 
,
نتانیاهو تلاش کرده که درصد ذکر شده در نقشه آمریکا یعنی الحاق 30درصد از اراضی کرانه باختری را حفظ کند و به همین منظور پیشنهاد داده که به جای اراضی مذکور بخشی از اراضی منطقه معروف به «صحرای یهودا»، در کرانه باختری را به فلسطینی‌ها بدهد.
,
این شبکه عبری در ادامه اعلام کرد که در نقشه رژیم اشغالگر صهیونیستی، اغلب راه‌های موجود بدون تغییر باقی مانده است.
,
 
,
این شبکه عبری همچنین از منابع سیاسی ناشناس رژیم صهیونستی نقل کرد که نتانیاهو به دنبال الحاق دو شهرک،«بیت ایل»(در نزدیکی رام الله وسط کرانه باختری) و«شیلو»( میان رام الله و نابلس) است،زیرا این دو شهرک از اهمیت تلمودی بالایی برای صهیونیست‌ها برخوردار هستند. الحاق این مناطق بیانگر اهمیت لابی‌گری یهودیان و کلیسای انجیلی آمریکا به نفع نتانیاهو و ترامپ است.
,
نتانیاهو روز سه‌شنبه اعلام کرد که در روزهای آتی به فعالیت خود در زمینه اجرای برنامه الحاق ادامه می‌دهد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه