اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان‌جنوبی مطرح کرد

اتمام پروژه تغذیه مصنوعی آهنگران تا 1401/ 120 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است

اتمام پروژه تغذیه مصنوعی آهنگران تا 1401/ 120 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است
قندهاری گفت: در صورت تامین اعتبار پروژه تغذیه مصنوعی آهنگران در سال 1401به اتمام می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد قندهاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد آخرین وضعیت سد آهنگران و انتقال آب به شهرستان زیرکوه، اظهار کرد: با توجه به عدم توجیه فنی و اقتصادی سد بر روی رودخانه آهنگران شهرستان زیرکوه، مطالعات طرح به تغذیه مصنوعی تغییر یافت و پس از تصویب مطالعات طرح عملیات اجرایی آن در سال 1390 آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی در مورد آبرسانی از تجنود و آهنگران، افزود: مطالعات مرحله اول و دوم طرح آبرسانی از تجنود و آهنگران به شهرها و روستاهای منطقه تکمیل شده و به تصویب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور رسیده است.
,
 
,
پیشرفت 41 درصدی پروژه تغذیه مصنوعی آهنگران/ خاتمه پیمان عملیات اجرایی
, پیشرفت 41 درصدی پروژه تغذیه مصنوعی آهنگران/ خاتمه پیمان عملیات اجرایی, پیشرفت 41 درصدی پروژه تغذیه مصنوعی آهنگران/ خاتمه پیمان عملیات اجرایی,
 
,
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان‌جنوبی بیان کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه تغذیه مصنوعی آهنگران در حال حاضر 41 درصد است و نظر به عدم تامین اعتبار طرح، عملیات اجرایی آن خاتمه پیمان شده که پس از تامین اعتبار لازم عملیات اجرایی طرح مجددا آغاز خواهد شد.
,
 
,
قندهاری در مورد آبرسانی از تجنود و آهنگران، عنوان کرد: نظر به تصویب مطالعات در سال 1393 ، به‌روزرسانی هزینه انجام طرح در سال‌های 1396 و 1398 انجام شده و به تصویب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور رسیده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: با توجه به مکاتبات و پیگیری‌های متعدد انجام شده در طی سا‌ل‌های گذشته، تایید وزیر نیرو برای ردیف عملیات اجرای طرح اخذ شده اما تا کنون ردیف اعتباری توسط سازمان برنامه و بودجه کشور برای آغاز عملیات اجرایی طرح اختصاص نیافته است.
,
 
,
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تا کنون 14 هزار میلیون ریال اعتبار برای تغذیه مصنوعی آهنگران و 4 هزار میلیون ریال برای آبرسانی از تجنود و آهنگران هزینه شده است.
,
 
,
120 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای پروژه تغذیه مصنوعی آهنگران/ اتمام پروژه 1401
, 120 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای پروژه تغذیه مصنوعی آهنگران/ اتمام پروژه 1401, 120 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای پروژه تغذیه مصنوعی آهنگران/ اتمام پروژه 1401,
 
,
قندهاری اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای پروژه تغذیه مصنوعی آهنگران 120 میلیارد ریال و آبرسانی از تجنود و آهنگران دو هزار و 430 میلیارد ریال است.
,
 
,
وی در مورد زمان اتمام پروژه‌ها، گفت: در صورت تامین اعتبار پروژه تغذیه مصنوعی آهنگران در سال 1401 و پروژه آبرسانی از تجنود و آهنگران نیز در صورت تامین اعتبار در سال 1402 به اتمام خواهد رسید.
,
 
,
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان‌جنوبی بیان کرد: از پروژه تغذیه مصنوعی آهنگران روستاهای شهرستان زیرکوه بهره‌مند خواهند شد.
,
 
,
قندهاری بیان کرد: از پروژه آبرسانی تجنود و آهنگران نیز شهرهای حاجی آباد، اسفدن، زهان، قهستان و 140 روستای مسیر طرح بهره‌مند می‌شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه