اخبار داغ

معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس کرمان خبر داد؛

بهره‌برداری از ۲ مدرسه دانش‌آموزان استثنایی در فهرج و نرماشیر

بهره‌برداری از ۲ مدرسه دانش‌آموزان استثنایی در فهرج و نرماشیر
۲ مدرسه دانش‌آموزان استثنایی با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در فهرج و نرماشیر به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، محمدرضا فرحبخش معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در آئین افتتاح این مدارس گفت: از اولویت های نوسازی مدارس استان کرمان ساخت و بازسازی مدارس استثنایی و عشایری در سطح استان است و این اولویت در راستای برقراری عدالت آموزشی در سراسر استان در دستور کار نوسازی مدارس قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی در رابطه با مدرسه استثنایی بنت الهدی شهرستان فهرج توضیح داد: شهرستان فهرج نیازمند ساخت این مدرسه بود، این مدرسه با ۸ کلاس درس و ۷۰۲ مترمربع زیربنای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در شهر فهرج و ویژه دانش آموزان استثنایی این شهرستان ساخته شده است.

,

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به اینکه مدرسه قدیمی استثنایی بنت‌الهدی فهرج تخریبی بود و نیاز به بازسازی داشت، افزود: ساختمان جدید آموزشی بنت الهدی فهرج با کلیه تجهیزات و امکانات، پذیرای ۶۰ دانش آموز فهرجی با نیاز های ویژه است، این واحد آموزشی دارای ۴۰۰ متر حصارکشی و ۴ هزار متر مربع محوطه سازی است.

,

فرحبخش در آئین افتتاح مدرسه استثنایی تلاش شهرستان نرماشیر تصریح کرد: این پروژه آموزشی با پنج کلاس درس و ۳۰۵ متر مربع زیربنای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهر نرماشیر ساخته و تحویل آموزش و پرورش شد.

,

وی در پایان از افتتاح ۲ پروژه بزرگ دیگر در شهر کرمان در روز پنج شنبه ۱۲ تیرماه با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه