اخبار داغ

رئیس کل دادگستری کرمان خبرداد؛

راه اندازی نخستین دادگاه، در محروم‌ترین نقطه استان کرمان

راه اندازی نخستین دادگاه، در محروم‌ترین نقطه استان کرمان
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به افتتاح ساختمان دادگاه بخش جازموریان به عنوان محروم ترین و دورترین منطقه این استان، گفت: احداث ساختمان های دادگستری، زمینه‌ای را فراهم می آورد تا مردم بدانند که این دادگاه ملجا و پناهگاهی برای احقاق حق مظلومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در آئین افتتاح دادگاه جازموریان اظهار کرد: با وجود زیرمجموعه های قضایی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق محروم، باید زمینه ای فراهم شود تا اگر فردی مورد ظلم قرار گرفت، با امید به احقاق حق خود به دادگاه مراجعه کرده و این مرجع را پناهگاهی برای حمایت قانونی از خود بداند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

, ,

وی بسط عدالت به ویژه در مناطق محروم را از اولویت های قوه قضائیه برشمرد و خاطرنشان کرد: در دوره کنونی ریاست قوه قضائیه توجه فوق العاده ای به مناطق دور دست و محروم شده و توفیقات بسیار خوبی حاصل شده تا واحدهای قضایی برای دسترسی مردم ایجاد شده و قضات جدیدی جذب شوند و مردم بهتر هر چه بهتر و سریع تر به حقوق خود دست یابند.

,

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که دادگاه بخش جازموریان به دلیل نیاز موجود منطقه و درخواست های مردمی پیگیری و راه اندازی شده است،اذعان کرد: اگر چه راه ندازی و تاسیس این واحد قضایی کار بسیار دشواری بوده و مشکلات زیادی در مسیر تامین قاضی، تامین کادر اداری و .... وجودداشته اما به منظور پاسخگوئی مناسب به درخواست های مردمی این واحد قضایی ایجاد و تجهیز شده است.

,

موحد راه اندازی دادگاه بخش جازموریان را اقدامی ماندگار برای مردم صبور، سخت کوش و نجیب این منطقه دانست و تصریح کرد: افزایش قضات و توسعه خدمات قضایی در جازموریان در جلب رضایت مندی مردم، توسعه امنیت و ارتقای احساس امنیت در جامعه تاثیر به سزایی داشته است.

,

وی تاکید کرد: نهادهای انتظامی، اطلاعاتی و قضائی باید در رابطه با جرایمی از جمله سرقت در این منطقه پیگیری های لازم را داشته باشد تا احساس امنیت مردم خدشه دار نشود.

,

رئیس کل دادگستری استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ساختمان دادگاه جازموریان در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع و با زیربنای ۳۵۰ مترمربع در مدت زمان یکسال احداث شده است.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه