اخبار داغ

با جوانان کارها دشوار نیست؛

اشتغالزایی برای ۷۰ نفر توسط یک جوان همدانی/ مشکل ما تامین مواد اولیه برای تولید ماسک است

اشتغالزایی برای ۷۰ نفر توسط یک جوان همدانی/ مشکل ما تامین مواد اولیه برای تولید ماسک است
امیر حاج بابایی یکی از جوانان دغدغه مند و فعال دارالجهاد همدان است که مردانه پا به میدان گذاشت و بعد از گذشت مدتی از شیوع و کنترل کرونا برای راه اندازی شرکت تولید ماسک (شرکت بهیار سلامت هگمتانه) اقدام کرد و در حال حاضر با ۷۰ کارگر روزانه ۲۰ الی ۳۰ هزار ماسک تولید می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ بعد از شیوع ویروس کرونا بسیاری از کارگاه ها و افراد، اعم از بازاری، دانشجو، کاگر و کارمند و در یک کلام تمام اقشار برای تولید ماسک اقدام کردند، اما با گذشت زمان اخبار تولیدی و اطلاعات در خصوص کارگاه های تولید ماسک کم کم بی رمق شد و دیگر خبری از این تولید کننده ها به گوش نرسید، شاید دلیل آن فروکش کردن التهاب و نگرانی های مردم از کمبود اقلام بهداشتی و فراوانی ماسک در بین مردم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

هر چند در اوایل شیوع ویروس کووید ۱۹ نا امنی روانی در بین آحاد مردم از کمبود ماسک و محصولات ضد عفونی به گوش می رسید اما دیری نپایید که بسیاری از نگرانی های مردم از کبود اقلام بهداشتی رفع و رجوع شد و این به سبب تلاش ها و مجاهد های جوانان و افراد دغدغه مندی بود که کمک به هم نوع و هم وطن را وظیفه خود می دانستند.

,

هر چند مشکلات زیادی بر سر راه تولید کننده ها هست اما داشتن پشتکار برای اشتغال زایی و رفع کمبود های اقلام بهداشتی در استان و در سطح کشور و مهمتر از این ها ایجاد جهشی در تولید هیچگاه مانع از ادامه فعالیت تولید کننده ها نشده و نخواهد شد.

,

, ,

امیر حاج بابایی یکی از افراد دغدغه مند دارالجهاد همدان است که مردانه پا به میدان گذاشت و بعد از شیوع و  کنترل ویروس کرونا، برای راه اندازی شرکت تولید ماسک اقدام کرد و در حال حاضر با ۷۰ کارگر روزانه ۲۰ الی ۳۰ هزار ماسک تولید می کند.

,

امیر حاجی بابایی، مدیر عامل شرکت بهیار سلامت هگمتانه با بیان اینکه تنها شرکتی هستیم که با مجوز کامل از دانشگاه علوم پزشکی و صنعت و معدن و با رویکرد تولید ماسک N95 فعالیت می کنیم، گفت: ما بعد از شیوع ویروس کرونا با شرکت های دانش بنیان تعامل کردیم و قرار داد هایی برای آوردن ماشین های تمام اتومات منعقد کردیم.

,

وی افزود: بعد از آوردن ماشین تمام اتومات فعالیت خود را از اواخر اردیبهشت شروع کردیم و در طول این چند ماه با مشکلاتی روبرو بودیم.

,

, ,

مدیر عامل شرکت بهیار سلامت هگمتانه تاکید کرد: مشکل اصلی ما تامین مواد اولیه است چرا که شرکت بافتینه ملایر و بهبود یزد مواد اولیه را در اختیار شرکت ها قرار نمی دهند.

,

حاجی بابایی ادامه داد: با وجود این مشکلات ۷۰ نفر بصورت سه شیفته در این شرکت فعال هستند و روزانه ۲۰ الی ۳۰ هزار ماسک تولید می کنیم.

,

وی با بیان اینکه روز گذشته معاونین استانداری همدان به همراه سردار فرجی جانشین سپاه انصارالحسین ع استان همدان و فرمانده سپاه ناحیه همدان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با هدف رفع موانع تولید از شرکت بهیار سلامت هگمتانه بازدید کردند، گفت: مشکلات همه تولید کننده ها تامین مواد اولیه است و در جریان بازدید از شرکت در خصوص تامین مواد اولیه و فروش ماسک های تولیدی به داروخانه ها گفتگوهایی انجام شد.

,

, ,

مدیر عامل شرکت بهیار سلامت هگمتانه بیان کرد: ماسک هایی که در بازار وجود دارند به قیمت های چند برابر فروخته می شوند و یک بازار سیاهی درست شده که قیمت ماسک را ۶ برابر و بعضا هفت برابر می فروشند اما ماسک های تولیدی ما قابلیت استفاده مجدد و ایمنی بسیار بالایی دارند که با قیمت ۵۲۰۰ تومان می فروشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه