اخبار داغ

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان خبرداد؛

تعطیلی فعالیت‌های جمعی فرهنگی و هنری زنجان

تعطیلی فعالیت‌های جمعی فرهنگی و هنری زنجان
محمود علیمحمدی،معاون فرهنگی و رسانه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاضر همه فعالیت‌های جمعی در حوزه‌های فرهنگی و هنری در زنجان تعطیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود علیمحمدی امروز در گفت‌و‌‎گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: سینماها از چند روز گذشته بر اساس پروتکل‌ها اعلامی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند اما با توجه به شرایط موجود، استقبال خوبی از سوی مردم نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی افزود: مردم در این شرایط برای سینما وقت نمی‌گذارند و بر اساس اعلام ستاد کرونای استان نیز با توجه به وضعیت قرمز احتمال توقف فعالیت‌های سینما وجود دارد.

,

این مسئول بیان داشت: در صورتی که شرایط مناسب نبوده و وضعیت انتشار ویروس کرونا ادامه یابد، بر اساس تصمیم ستاد کرونای استان، از فعالیت آن جلوگیری می‌شود.

,

معاون فرهنگی و رسانه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: تمام شرایط و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در سینماها رعایت می‌شود اما ادامه فعالیت آن، بستگی به شرایط دارد.

,

علیمحمدی با بیان اینکه فعالیت‌های جمعی فرهنگی و هنری نیز بر اساس اعلام ستاد کرونا در شرایط امروز ضروری نیست، افزود: با تغییر شرایط و رشد بسیار سریع انتشار ویروس کرونا امکان اجرای برنامه‌ها وجود ندارد.

,

وی یادآور شد: ستاد کرونای استان با هر نوع فعالیت جمعی مخالفت کرده است و در حال حاضر هیچ امکانی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مگر در بستر فضای مجازی وجود ندارد.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه