اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

مسئولان از کار جزیره‌ای بپرهیزند/ اولویت مجلس اقتصاد و معیشت مردم است

مسئولان از کار جزیره‌ای بپرهیزند/ اولویت مجلس اقتصاد و معیشت مردم است
خسروی گفت: همه مسئولان باید با همدلی و همراهی با هم کار کنند. اما اگر بخواهند بصورت جزیره ای یا با نیت حذف یکدیگر کار کنند، قطعا به اهداف نخواهیم رسید و تنها دودش به چشم مردم خواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان درمیان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت در رفت و آمد و فعالیت های اقتصادی و اجتماعی، اظهار کرد: امیدواریم که به تعبیر قرآن، ان‌شاءالله پایان این بلا خیر باشد که هم اکنون هم مصادیقی از خیر را در دنیا می بینیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: کرونا باعث شد تا کسانی که سرنوشت این کشور و حل مشکلات آن را به خارج از کشور گره زدند و هنوز هم به همین مسیر چشم دوخته اند، دریابند که آمریکا به عنوان ابر قدرتی که مطرح است، خودش را نمی تواند اداره کند چه برسد به سایر کشورها.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: آمریکایی ها و اذنابشان، همیشه به ظاهر از حقوق بشر دفاع کرده اند،  اما امروز دنیا می بیند که غرب وحشی چگونه با بی توجهی به سالمندان مبتلا به کرونا، حقوق بشر را رعایت می کند.

,

خسروی بیان کرد: مقام معظم رهبری دهه پنجم انقلاب را به عنوان تمدن اسلامی مطرح کردند و اکنون هم زمینه در حال فراهم شدن است و ان‌شاءالله پرچم پیغمبر(ص) و فرهنگ قرآن جهانی خواهد شد.

,

وی تاکید کرد: امروز یکی از مصادیق مهم امر به معروف و نهی از منکر، رعایت مسائل بهداشتی است و باید در بین دوستان و اقوام رعایت مسائل بهداشتی و توصیه به این موضوع را مطرح کرد. همانطور که مقام معظم رهبری اعلام کردند که خودشان هم ماسک می زنند و باید همه مردم حداقل پروتکل ها را رعایت کنند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در حالی که آمریکا نسبت به درمان سالمندان مبتلا به کرونا بی توجه است، اما مقام معظم رهبری حتی به مراعات حقوق اسلامی در غسل و تکفین و تدفین هم توجه دارند.

,

خسروی بیان کرد: در هفتم خردادماه که مجلس بصورت رسمی تشکیل شد تاکنون بیش از یک ماه می گذرد که طی این مدت برداشتی که بنده از نمایندگان داشته ام، همه آنها انگیزه اولویت بندی مسائل کشور را بخصوص در مسائل اقتصادی و معیشت مردم دارند.

,

وی با اشاره به اینکه طی یک ماه اخیر ساختار تشکیلاتی و کمیسیون های مجلس در حال انجام بود، افزود: مردم هم با اعتقادی که به اسلام و انقلاب داشتند در دوم اسفندماه با حضور در صحنه، کوتاهی نکردند. بخصوص مردم خراسان جنوبی که همیشه حضورهایشان پررنگ تر و قابل تقدیر است.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه مسئولان باید با همدلی و همراهی با هم کار کنند. اما اگر بخواهند بصورت جزیره ای یا با نیت حذف یکدیگر کار کنند، قطعا به اهداف نخواهیم رسید و تنها دودش به چشم مردم خواهد رفت. به همین دلیل تنها راهکار پیگیری مسائل با وحدت دل‌ها و وحدت مدیریت است.

,

خسروی با بیان اینکه در سفرها و دهگردشی ها مشکلات مردم شنیده می شود، افزود: امیدواریم ثمره استمرار این سفرها، حل مشکلات مردم باشد.

,

وی اظهارکرد: هم اکنون صحنه جنگ اقتصادی است و باید همانطور که در جنگ نظامی در آماده باش بودیم، باید در جنگ اقتصادی هم همه مدیران آماده باش باشند تا سرافراز بیرون بیاییم.

,

خسروی با اشاره به موضوع کمبود آب بخصوص در منطقه قهستان، تاکید کرد: کاری که برعهده همه مردم و مسئولین است، باید همدیگر را به مدیریت در مصرف توصیه کنیم.

,

وی در خصوص مشکلات موجود در شهرستان ها، گفت: از مسئولان شهرستانی می خواهم تا ابتدا مشکلات در سطح شهرستان بررسی و پیگیری شود و اگر به نتیجه نرسید، موضوع به نماینده ارجاع داده شود.

,

حسین خسروی

, حسین خسروی,

حسین خسروی

, حسین خسروی,

حسین خسروی

, حسین خسروی,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه