اخبار داغ

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کرمانشاه خبر داد؛

اهدای ۱۰ هزار بسته معیشتی به کرمانشاهی‌ها

اهدای ۱۰ هزار بسته معیشتی به کرمانشاهی‌ها
سید جعفر امامیان از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی از سوی آستان قدس رضوی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد , مراسم تجلیل از کادر درمانی و مدافعان سلامت با حضور خادمان حرم رضوی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، مشروح خبرها به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

خادمان رضوی از مدافعان سلامت کرمانشاه تجلیل کردند

, خادمان رضوی از مدافعان سلامت کرمانشاه تجلیل کردند,

با حضور خدام بارگاه منور رضوی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از مدافعان سلامت و سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تجلیل به عمل آمد.

,

حجت الاسلام مهدی زحمت کش یکی از خادمان حرم رضوی هدف از حضور در مراکز درمانی را ایجاد روحیه معنوی در بین کادر درمان و بیماران برشمرد و اظهار داشت: حضور پرچم متبرک آستان مقدس علی بن موسی الرضا (ع) در این مرکز را به فال نیک بگیرید و آنرا پیغامی از طرف امام رئوف بدانید.

,

وی گفت: در طول این چند ماه که بیماری کرونا در کشور ما شیوع پیدا کرد از سخنان کادر درمان این درس را گرفتیم که باید با درمان تهاجمی به مقابله با این بیماری برویم و قبل از اینکه وارد بدن شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه ورود آنرا به بدن ندهیم.

,

این خادم بارگاه منور رضوی ادامه داد: مثال ویروس کرونا مثال گناه در زندگی ماست و همانطور که کادر درمانی ما را توصیه به تهاجم با این ویروس کردند پیامبران و ائمه اطهار (ع) نیز ما را به تهاجم در مقابل گناه توصیه کردند.

,

حجت‌الاسلام زحمتکش خاطرنشان کرد: همانطور که ویروس کرونا به بدن نفوذ می‌کند و آرام آرام نقاط ضعف را شناسایی و به بدن آسیب می‌زند، گناه نیز درست همین کار را می‌کند لذا اولیا الهی توصیه کردند قبل از اینکه در معرض گناه قرار گیرید خود را ایمن کنید و سیستم روحانی خود را بالا ببرید.

,

وی گفت: امروز چه ضمانتی بالاتر از ارتباط با این خاندان وجود دارد و چه تهاجمی در برابر ویروس گناه بالاتر از ارتباط معنوی با ائمه اطهار وجود دارد. پرچم یک بهانه است پرچم را زیارت نمی‌کنیم بلکه آنرا تبرک می‌کنیم و به طور کلی این پرچم سفیر وجود علی بن موسی الرضا (ع) است.

,

این خادم حرم رضوی تصریح کرد: ارتباط با امام (ع) یکی از ثمراتش این است که انسان را از افتادن در دام‌گناه محافظت می‌کند.

,

حجت‌الاسلام زحمتکش با اشاره به حدیث از پیامبر اکرم (ص) افزود: همانطور که پیامبر گرامی اسلام فرمودند کسی که شبی را در کنار بیمار سپری کند و به مداوای او بپردازد، چه آن شخص مداوا شود و چه نشود مثل این است که لحظه به لحظه به عنوان مجاهد در راه خدا محسوب خواهد شد.

,

در ادامه این برنامه، خادمان آستان قدس رضوی با ذکر صلوات خاصه حضرت رضا (ع) از خداوند متعال شفای عاجل بیماران را مسئلت کردند.

,

 

,

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی به کرمانشاهی‌ها از سوی آستان قدس رضوی

, توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی به کرمانشاهی‌ها از سوی آستان قدس رضوی,

سید جعفر امامیان در مراسم تجلیل از کادر درمانی و مدافعان سلامت که با حضور خادمان حرم رضوی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا خادمیاران رضوی با تاسی از حضرت رضا (ع) در بخش‌های مختلف در عرصه مبارزه با این بیماری به آحاد جامعه و به خصوص کادر درمانی ارائه خدمات داشتند.

,

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه افزود: خادمیاران رضوی با راه‌اندازی خط تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی کننده به کمک کادر بهداشتی و درمانی استان آمدند.

,

وی با اشاره به اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» و تقدیر از کادر درمانی در ایام نوروز امسال، گفت: در عرصه مبارزه با تبعات این بیماری در راستای طرح مواسات و همدلی حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی را بین افراد تحت پوشش کمیته امداد و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در استان کرمانشاه توزیع کردیم.

,

امامیان با بیان اینکه همواره در پرتو عنایات امام رضا (ع) بوده‌ایم، گفت: امروز نیز با حضور خادمان آستان مقدس علی بن موسی الرضا (ع) برای عرض خدا قوت در بین کادر درمانی حاضر شدیم که با تبریکات آستان قدس رضوی به این عزیزان انرژی دهیم تا شاهد مبارزه نهایی با این بیماری منحوس باشیم.

,

 

,

۴۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری هستند

, ۴۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری هستند,

محمودرضا مرادی در مراسم تجلیل خدام رضوی از مدافعان سلامت اظهار داشت: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس، قهرمانانی هستند که با ایستادن در کنار مردم از جان خود مایه گذاشتند و ایثارگری کردند.

,

وی افزود: در این فضای ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری کرونا جلوه‌هایی از ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان بروز کرد و همه ما شاهدیم که با وجود خطراتی که این بیماری برای خود و خانواده آنها دارد، اما دست از تلاش بر نمی‌دارند و به درستی که لقب «جهادگر» بر آنها صدق می‌کند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: کادر درمان در حوادث مختلف از جمله ۸ سال دفاع مقدس، زلزله، سیل، پیاده روی اربعین و… همواره در کنار مردم بودند و در خدمت رسانی به مردم هیچ کوتاهی از آنها سر نزده است.

,

مرادی گفت: در مراکز ۱۶ ساعته تا کنون حدود ۵۰ هزار مورد ویزیت بیمار انجام شده است که این تلاش مضاعف بار بیماری را کم کرده است.

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۴۰ هزار نمونه‌گیری در مراکز و بیمارستانها انجام شده است و حدود ۷ هزار نفر که تست آنها مثبت شده بستری و اکثر آنها با حال عمومی ترخیص شدند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر ۴۵۰ نفر در بیمارستانها بستری و تحت درمان پزشکان و پرستاران قرار دارند.

,

مرادی حضور خدام رضوی در بین مدافعان سلامت را سبب ایجاد روحیه معنوی در بین کادر درمان و بیماران برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم تمامی کادر درمانی و بیماران در استان از فیوضات امام رضا (ع) بهره‌مند شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه