اخبار داغ

ویروسی منحوس‌تر از کرونا؛

ایالات متحده آمریکا؛ خواستگاه تفکر ضد حقوق بشر/ کلکسیون جنایت غرب وحشی علیه رنگین‌پوست‌ها

ایالات متحده آمریکا؛ خواستگاه تفکر ضد حقوق بشر/ کلکسیون جنایت غرب وحشی علیه رنگین‌پوست‌ها
ایالات متحده امریکا را به دلیل جنایات بی شمار در تمامی نقاط دنیا، می توان به عنوان زایشگاه تفکر ضد حقوق بشر نامید و این کشور را دارای کلکسیونی از جنایات آشکار و پنهان علیه حقوق بشر عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس امروز تشت رسوایی آمریکا بر همه بام ها برافراشته شده است، در خود آمریکا  رسوایی نظام استبدادی سرمایه داری مبتنی بر سلطه خود  را نشان داده و مظلوم ترین مردم در شرایط فعلی، خود مردم آمریکا هستند و هیچ راه نجاتی در ظاهر بر آنها متصور نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, امروز تشت رسوایی آمریکا بر همه بام ها برافراشته شده است، در خود آمریکا  رسوایی نظام استبدادی سرمایه داری مبتنی بر سلطه خود  را نشان داده و مظلوم ترین مردم در شرایط فعلی، خود مردم آمریکا هستند و هیچ راه نجاتی در ظاهر بر آنها متصور نیست.,

اگر روزی در جامعه آمریکا حقوق بشر چهره ای ظاهری را نشان می داد، اما بقیه نقاط جهان قربانی نقض حقوق بشر می شدند و امروز این فجایع در جامعه آمریکا رخ می دهد که سرکوب اعتراضات مردمی در این کشور مصداق بارز آن است.

,

نقطه امیدی برای افشاگری بیشتر جوهره نظام سلطه

, نقطه امیدی برای افشاگری بیشتر جوهره نظام سلطه, نقطه امیدی برای افشاگری بیشتر جوهره نظام سلطه,

تا حدود نیم قرن گذشته نظام سلطه و سرمایه داری آمریکا توانسته بود یک چهره و نقاب زیبا را حفظ کند، اما با مبارزات آزادی خواهان در نقاط مختلف جهان خصوصا مجاهدت ضد سلطه انقلاب اسلامی، نقاب و ادعای حقوق بشری این کشور کنار رفته و هیچ انسان منصف و آگاهی نسبت به جوهره استبدادی و ظالمانه غرب تردیدی ندارد، هرچند افرادی هستند که  با ساده لوحی تصور  دارند در نظام غرب راهی برای پیشرفت وجود دارد.

,

آگاهی و بصیرت که در قشر گسترده ای از جامعه آمریکا و کشور های اروپایی شکل گرفته و جریان پیدا کرده است نقطه امیدی برای افشاگری بیشتر جوهره نظام سلطه و رهایی بشر امروز است.

,

امروز سلطه سرمایه داری خود را در زیر پوشش پیشرفت های فناوری پنهان کرده است، اما آنچه که مهم است تفکیک و تمایز پیشرفت علم و فناوری  یعنی تلاش هایی به همت دانشمندان و اندیشمندان در سطح جهان و جهان غرب که دستاوردهای خوبی برای بشر داشته است و جنبه دوم سلطه گری نظام سرمایه داری خشن و مبتنی بر ظلم و تبعیض در غرب است، که این دو جنبه باید از همدیگر تفکیک شود.

,

بشر امروز و فردا باید به دنبال این باشد که ضمن حفظ دستاوردهای علمی، با جنبه سلطه گرانه غرب مبارزه کند و درصدد ساختن یک تمدن جدید مبتنی بر اخلاق و کرامت انسان ها باشد، و بتواند دست چپاولگران بین المللی را در نظام سرمایه داری از سرنوشت مردم مظلوم جهان قطع کند، و با شکل گیری یک تمدن انسانی در سطح جهان با برجسته شدن ارزش های انسانی و اخلاقی، بتواند یک تمدن انسانی تشکیل دهد.

,
, ,

آمریکا؛ بزرگترین ناقض حقوق بشر

, آمریکا؛ بزرگترین ناقض حقوق بشر, آمریکا؛ بزرگترین ناقض حقوق بشر,

آمریکا به عنوان یکی از کشورهایی که خود را به عنوان نمادی از مدافع حقوق بشر می نامند همواره خود از بزرگترین ناقضان حقوق بشر در جهان است به طوری که جنایات بی شمار این کشور در ویتنام، کاوزاگی، حملات شیمیایی، انقلاب های مخلی در جهان، کودتاهای مختلف در کشورها و براندازی و جنگ مستقیم و غیر مستقیم در کشورهای جهان به خصوص اسیا و ایران از جمله این همه جنایات است.

,

امریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است چرا که  قدرت پرده پوشی و پنهانکاری از نوع امریکایی آن تاکنون توانسته، اذهان بسیاری را نسبت به این واقعی ترین خبر در دنیای رسانه، بی باور و مردد سازد که باور ادعایی حقوق بشری آن نیز در اذهان عمومی جهان غیر قابل باور است.

,

تروریسم جهانی و طراحی جنگ های نیابتی و حمایت بی قید و شرط از جنایات بی شمار رژیم صهیونیستی و عربستان در یمن و هزاران پرده و پشت پرده حقوق بشری از نوع امریکایی است که باعث کشته شدن صدها هزار زن و کودک بی دفاع در کشورهای مختلف شده است.

,

تحریم داروئی برخی کشورها از جمله ایران یکی دیگر از جنایات امریکایی است که علی رغم همه ادعاهای امریکایی ها شاهد مرگ بیماران نیازمند به دارو هستیم که باز هم رد پای جنایتی دیگر از امریکایی ها را به خوبی آشکار می سازد.

,

مرگ فلوید؛ برگی از کتاب جنایات امریکا

, مرگ فلوید؛ برگی از کتاب جنایات امریکا, مرگ فلوید؛ برگی از کتاب جنایات امریکا,

در  مسئله مرگ یک سیاه پوست در امریکا به خوبی شاهد جوشش نژاد پرستی این کشور پس از قتل عام سیاه پوستان و سرخ پوستان در 400سال گذشته هستیم که برگی دیگر از جنایات و خیانت دولتمردان این کشور به ملت خویش را برای همه ملت های جهان عیان کرده است.

,

بدون شک با همه جنایات و مداخلاتی که امریکا در امورات کشورهای جهان داشته است نباید چندان انتظار دفاع از حقوق بشر را داشت چرا که امریکا خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است.

,

مهدی زروندی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص حقوق بشر آمریکایی گفت؛ موضوع حقوق بشر در خود جامعه آمریکا رعایت نمی شود، و این  آشفتگی و بی نظمی فعلی  به دلیل همین موضوع در این کشور است.

, صبح زاگرس,

مصداق‌های عینی حقوق بشر آمریکایی

, مصداق‌های عینی حقوق بشر آمریکایی, مصداق‌های عینی حقوق بشر آمریکایی,

زروندی عنوان کرد:  امروز در آمریکا عدالت در خصوص سیاهپوستان، چینی تبارها و همچنین دیگر نژاد ها وجود ندارد این موضوعات مصداق عینی نقض حقوق بشر در این کشور است.

,

مهدی زروندی تاکید کرد:  مردم در مقابل ادعای آمریکا مبنی بر نقض حقوق بشر در کشورهای دیگر و اشغال آن کشورها، موضع گرفته اند، زیرا دریافته اند حضور نظامی آمریکا در آن کشور ها مصداق نقض حقوق بشر است.

,

دکترای جریان شناسی سیاسی گفت: رفتار آمریکایی ها در برخورد با اعتراضات این کشور و همچنین برخورد با رنگین پوستان نمونه بارز حقوق بشر در این کشور است.

,

 وی افزود: در شرایط فعلی حضور غیر قانونی در سوریه و اشغال افغانستان و حضور نظامی در عراق به بهانه مبارزه با تروریسم از دیگر مصادیق نقض حقوق بشر توسط آمریکا است.

,

, ,

یکی دیگر از کارشناسان مسائل سیاسی در گفتگو با صبح زاگرس با بیان اینکه جنایات آمریکا علیه مردم ایران بی شمار است،گفت: مردم ایران خیری از ورود این جنایتکار به کشور ندیدند بلکه ورودش به کشور برای مردم سراپا مشکل بود.

, صبح زاگرس,

فرامرز حسین پور تصریح کرد: آمریکا قبل از انقلاب به خصوص در دوران پهلوی خسارات زیادی به ایران وارد کرد که نمونه بارز آن کودتای پهلوی پسر علیه پدر در راستای حمایت از آمریکا در کشور بود.

,

این استاد دانشگاه و تحلیل گر سیاسی گفت:منابع غنی نفت و گاز کشور ما در دوران پهلوی به خصوص پهلوی دوم به تاراج رفت و بخش زیادی از هزینه های شرارت و عیاشی نظامیان آمریکایی در منطقه به عنوان باج توسط رژیم پهلوی تامین می شد.

,

, ,

جنایات آشکار و پنهان

, جنایات آشکار و پنهان, جنایات آشکار و پنهان,

حسین پور ادامه داد: دیوار بی اعتمادی میان ایران اسلامی و آمریکای خونخوار سالهاست که بالا رفته و ریشه آن به خصوص در ایام بعد از انقلاب به عقاید و ایدئولوژی حاکم در سیاست گذاری های این دو کشور بر می گردد.

,

وی تصریح کرد: آمریکا با همکاری سایر سران استکبار به خصوص انگلیس در هیچ برهه ای از تاریخ در جنایت علیه بشریت بیکار ننشت و این جنایات گاهی به صورت آشکار و گاهی هم پنهان و با پروژه نفوذ صورت می گیرد.

,

حسین پور افزود: رهبر کبیر انقلاب با شناخت و بصیرت بالایی که داشتند بارها آمریکا را شیطان بزرگ خواند و در کلامی تاریخی فرمود: حتی اگر در تمام امریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته‌ها شعار الله اکبر قرار بدهند، هیچ وقت شعار مرگ بر امریکا را فراموش نکنید؛ چون آمریکا شیطان بزرگ است. از خدا می‏خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ بر آمریکا و ... را به صدا درآوریم.

,

وی خاطرنشان کرد: آمریکا از هیچ اقدامی برای ضربه زدن و جنایت علیه ایران کوتاهی نکرد، زمانی این کار را با تجاوز به خاک ایران و زمین گیر شدن، شکست و خفت باری مفتضحانه در صحرای طبس انجام داد، زمانی دیگر با هدف قرار دادن هواپیمایی مسافربری ما در خلیج فارس و ریختن خون ده ها بی گناه به خصوص زنان و کودکان مرتکب شد.

,

دفاع از حقوق بشر؛ ادعای خنده‌دار آمریکایی‌ها

, دفاع از حقوق بشر؛ ادعای خنده‌دار آمریکایی‌ها, دفاع از حقوق بشر؛ ادعای خنده‌دار آمریکایی‌ها,

این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد:آمریکا عامل اصلی بروز جنگ فرسایشی 8 ساله بعد از صدها ترور و به شهادت رساندن بزرگان نظام ما در دهه اول انقلاب بود که با تحریک و پشتیبانی صدام،رژیم بعثی تا دندان مسلح را به عنوان پیشقراول جنگ نیابتی علیه ما به میدان آورد اما باز هم امدادهای غیبی،عنایات الهی،رهبری انقلاب و حمایت مردم ما را از این گردنه تاریخی خطرناک به سلامتی عبور داد.

,

حسین پور با بیان اینکه آمریکا خود کلکسیونی از جنایات علیه حقوق بشر است،گفت:خنده دار است که چنین کشوری خود را مدعی دفاع از حقوق بشر اعلام کند در صورتی که هیچ جنایتی تاکنون در جهان ثبت نشده است که بخشی از آن به آمریکا مربوط نباشد.

,

, ,

وی جنایت، کشتار، قتل، غارت، افکندن بمب شیمیایی بر سر هزاران زن و کودک از هیروشیما و ناکازاکی تا سردشت و حلبچه و دیگر شهر های ایران را مدال افتخار از دیدگاه آمریکایی ها اما در واقع اثبات گرگ صفتی و خوی وحشی و غیر انسانی این رژیم جنایتکار دانست و چنین خویی را در طول تاریخ بشر بی نظیر توصیف کرد.

,

نادیده گرفتن حقوق رنگین‌پوست‌ها

, نادیده گرفتن حقوق رنگین‌پوست‌ها, نادیده گرفتن حقوق رنگین‌پوست‌ها,

این  تحلیل گر مسائل سیاسی تصریح کرد: آمریکایی ها بارها ثابت کردند که حتی به شهروندان بی پناه خودشان هم رحم نمی کنند به خصوص در قضیه اخیر که قلب هر انسان آزادی خواهی را جریحه دار کرد،با نادیده گرفتن حقوق رنگین پوست ها دیدیم که پلیس این کشور جنایتکار چکمه خود را بر روی گلوی یک سیاه پوست می گذارد و در کمال بی شرمی از این لحظه فیلم می گیرد تا یک انسان جلوی چشم میلیون ها انسان (در شبکه های مجازی) جان دهد اما باز هم این را سند افتخاری برای خود می دانند.

,

حسین پور افزود: امروز حتی مردم آمریکا به این نتیجه رسیدند که دوران ظلم، زور، جنایت و حق خوری به پایان رسید، اعتراضات، شورش ها و سرکشیدن این نفرت‌ها که به صورت آتشی نهفته زیر خاکستر بوده، امروز خواب را بر ترامپ قمارباز و سایر کاخ سفید نشینان به کابوس وحشتناک و مرگبار تبدیل کرده است.

,

وی تصریح کرد: به صورت خلاصه می توان خنده دار ترین جمله تاریخ را دفاع آمریکا از حقوق بشر دانست و اینکه کشوری که در هیچ نقطه ای از جهان آثار جنایتش نمایان باشد اما همچنان دم از حقوق بشر بزند.

,

حسین پور در پایان سخنان خود گفت: ملت ها بیدارند، آینده از آن مستضعفان جهان است، اما شرط تسریع در نابودی این خائن به حقوق بشر همدلی و اتحاد آزادی‌خواهان جهان با تقویت جبهه های مقاومت به عنوان هسته های اصلی مبارزه با استبکاره جهانی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه