اخبار داغ

تغییر 3 شهردار در 3 سال، رشته توسعه فردیس 500 هزار نفری را پنبه کرد

تغییر 3 شهردار در 3 سال، رشته توسعه فردیس 500 هزار نفری را پنبه کرد
بیش از 3 سال است که از فعالیت مدیریت شهری فردیس می گذرد و همچنان در این ساختمان، حاشیه ها پر رنگ تر از متن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ماجرای انتخاب شهرداران فردیس و حواشی های عجیب شورای شهر، چند سالی است که بحث داغ محافل اهالی این شهرستان است. پس از استعفای غفاری شهردار سابق فردیس، محمد خسروزاده سکان شهرداری را بر عهده گرفت، مسئولیتی که حدود 6 ماه بیشتر دوام نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
افتخاریان رئیس شورای اسلامی فردیس می گوید؛ اعضا قریب به 30 سوال از شهردار دوم فردیس داشتند اما پاسخ های خسروزاده به سوالات قانع کننده نبود لذا وی با 7 رای موافق استیضاح شد و در نهایت کیهان نریمانی که پیش از این مدیر منطقه 2 شهرداری فردیس بود، با 9 رای به عنوان سرپرست انتخاب شد.
,
 
,
بیش از 3 سال است که از فعالیت مدیریت شهری فردیس می گذرد و همچنان در این ساختمان، حاشیه ها پر رنگ تر از متن است، در نتیجه ابوالفضل اینانلو فرماندار فردیس به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ فارغ از این مسائل، همه باید به فکر خدمت به مردم باشند و شهرداری را انتخاب کنند که در این راستا گام بردارد.
,
 
,
البته در حالی طی روزهای آینده درباره انتخاب شهردار شهر 500 هزار نفری فردیس تصمیم گیری می شود که متاسفانه تا امروز به دلیل وجود حاشیه ها فرصت های بسیار زیادی برای کمک به آبادانی این شهر از دست رفته است لذا پیشرفت این شهرستان تنها در سایه وحدت و همدلی عموم حاصل می شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه