اخبار داغ

استاندار خراسان‌جنوبی خبر داد

تخصیص اعتبار نقدی برای اجرای پروژه‌های عمرانی خراسان‌جنوبی

تخصیص اعتبار نقدی برای اجرای پروژه‌های عمرانی خراسان‌جنوبی
معتمدیان گفت: روز گذشته اعتبارات نقدی ویژه‌ای به استان خراسان‌جنوبی تخصیص یافت و قرار است اجرای پروژه‌های عمرانی را تسریع کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به نقدی بودن بخش عمده ای از اعتبارات تخصیصی به استان اشاره کرد و گفت:  امسال علیرغم همه محدودیت‌ها و مشکلات کشور به نسبت دو سال گذشته در بحث توزیع اعتبارات وضعیت بهتری داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: از اقدامات اساسی امسال، تمرکز بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی است که تا شهریور ماه سال آینده قابلیت اجرا دارند.  
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: در راستای همین برنامه در سطح استان 18 طرح ملی احصاء گشته که با عنایت سازمان برنامه و بودجه اعتبارات ویژه‌ای برای اجرای این طرح‌ها به حساب 11 دستگاه اجرایی واریز شده است.
,
 
,
سهم 172 میلیارد تومانی استان از اعتبارات توازن استانی/ تخصیص اعتبار نقدی برای اجرای پروژه‌های عمرانی
, سهم 172 میلیارد تومانی استان از اعتبارات توازن استانی/ تخصیص اعتبار نقدی برای اجرای پروژه‌های عمرانی, سهم 172 میلیارد تومانی استان از اعتبارات توازن استانی/ تخصیص اعتبار نقدی برای اجرای پروژه‌های عمرانی,
 
,
معتمدیان با اشاره به این‌که با کاهش 28 درصدی به نسبت گذشته، امسال سهم استان از محل اعتبارات توازن استانی 172 میلیارد تومان است، تصریح کرد: سهم استان از اعتبارات توازن ملی با افزایش چشمگیری مواجه بوده و از رقم 100 میلیارد تومان به 172 میلیارد تومان رسیده است.
,
 
,
وی درخصوص سهم استان از اعتبارات تملک نیز گفت: سهم استان از اعتبارات این سرفصل، سال گذشته 78 میلیارد تومان بوده که در سال جاری 124 میلیارد تومان لحاظ شده است.  
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی از اعتبارات نقدی ویژه‌ای خبر داد که روز گذشته به استان تخصیص یافته و بناست اجرای پروژه‌های عمرانی را تسریع نماید.
,
 
,
معتمدیان گفت: اقدامات قابل توجه برخی دستگاه‌های اجرایی در راستای برنامه‌های هدف گذاری شده در استان مثل راه، راه آهن، آبخیزداری، مسکن و اجرای سیستم‌های نوین آبیاری سبب شد اعتبارات ملی استان به نسبت سنوات گذشته جهش چند برابری را تجربه کند.
,
 
,
 رشد 25 درصدی اعتبارات استان در لایحه بودجه 
,  رشد 25 درصدی اعتبارات استان در لایحه بودجه ,  رشد 25 درصدی اعتبارات استان در لایحه بودجه ,
 
,
وی از رشد 25 درصدی اعتبارات استان در لایحه بودجه خبر داد و افزود: نتیجه حجم قابل توجه منابع متفرقه‌ای بود که از سرفصل‌هایی همچون سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان تخصیص یافت.
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی گفت: برون داد این اتفاق در سالی که دولت در همه بخش‌ها با کاهش اعتبارات مواجه است، افزایش اعتبارات در برخی بخش‌ها همچون پروژه‌های راه سازی استان را به همراه داشت که بی نظیر بود و سرعت اجرای پروژه‌ها را افزایش داد.  
,
 
,
معتمدیان به ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در بودجه اشاره کرد و گفت: موضوع فروش املاک و اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی، یکی از این ظرفیت‌هاست که چون برگشت درآمد برای دستگاه‌ها را به همراه دارد، فرصت بسیار خوبی برای درآمدزایی دستگاه‌های اجرایی است.
,
 
,
وی عنوان کرد: 50 درصد درآمد حاصل از این طرح برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان و 50 درصد نیز در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دستگاه‌ها هزینه می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه