اخبار داغ

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا خبرداد؛

اجرای طرح اجباری استفاده از ماسک در صورت حرکت مناطق سفید به سمت وضعیت زرد و نارنجی/ برنامه ستاد کرونا برای برخورد با شب‌نشینی در پارک‌ها

اجرای طرح اجباری استفاده از ماسک در صورت حرکت مناطق سفید به سمت وضعیت زرد و نارنجی/ برنامه ستاد کرونا برای برخورد با شب‌نشینی در پارک‌ها
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در صورتی که 90 شهر سفید استان به سمت نارنجی و زرد حرکت کرد، طرح استفاده اجباری از ماسک را که به ستاد ملی پیشنهاد داده‌ایم، عملیاتی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ در رابطه با اعمال محدودیت‌های جدید کرونا شامل تعطیلی موارد گروه ۳ و ۴ در ۱۳استان و چرایی نبود نام اصفهان در این لیست، اظهار کرد: روز گذشته سی و هشتمین جلسه استانی مقابله با کرونا برگزار و کلیه مباحثی که در ستاد ملی مطرح شده بود، در این جلسه استانی مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونای اصفهان با اشاره به گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان در رابطه وضعیت ابتلا در استان در این جلسه، عنوان کرد: براساس این گزارش می توان استناد کرد که افزایش بیماران سرپایی در استان را داشته‌ایم و در زمینه بستری بیماران هم با افزایش مواجه بوده ایم.

,

وی با بیان اینکه در زمینه آمار فوت ناشی از کرونا با کاهش مواجه بوده ایم، خاطرنشان کرد: از 108 شهر استان، 9 شهر وضعیت زرد، نارنجی و قرمز و 99 شهر وضعیت سفید دارند.

,

غلامی با بیان اینکه بر رعایت تمهیدات بهداشت فردی و جمعی در این جلسه تاکید شد، گفت: تیم های بازرسی و نظارت فعالیت خود را از امروز بار دیگر شروع می کنند و تا 15 تیرماه، توصیه های لازم به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در مکان هایی که ضرورت دارد از جمله حمل و نقل عمومی و ادارات دولتی به شهروندان تذکر دهند.

,

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونای اصفهان ادامه داد: در صورتی که بقیه شهرهای ما به سمت نارنجی و زرد حرکت کرد، طرح استفاده اجباری از ماسک را که به ستاد ملی پیشنهاد داده ایم، عملیاتی می شود.

,

وی با اشاره به شروع مجدد تذکرات در صنوف، واحدهای تولیدی و خدمات، عنوان کرد: تاکنون بیش از یک هزار و 600 پلمپب داشته ایم و 16 هزار واحد تاکنون  اخطار کتبی گرفته اند تا به حالت قبل برگردیم.

,

غلامی در پاسخ به خبرنگار ما در رابطه با وضعیت نگران کننده حاشیه زاینده رود و منطقه صفه، گفت: وضعیت این مناطق تا 15 تیرماه بار دیگر بررسی می شوند و به طور قطع مراکزی که کم تر جنبه اقتصادی داشته و بیشتر جنبه تفریحی دارند، در اولویت محدودیت در صورت افزایش روند مبتلا خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه