اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

رسیدگی به مشکلات مناطق محروم در اولویت کاری همه مسئولین باشد/ ایجاد تحول یکی از پیش زمینه‌های ساخت تمدن اسلامی است

رسیدگی به مشکلات مناطق محروم در اولویت کاری همه مسئولین باشد/ ایجاد تحول یکی از پیش زمینه‌های ساخت تمدن اسلامی است
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز آن چیزی که باید در اولویت کاری همه مسئولین باشد رسیدگی به مشکلات مناطق محروم و جنگ با فقر است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین بهره برداری از ۴ پروژه محرومیت زدایی کمیجان گفت: خوشبختانه ایران اسلامی محل تجمع نعمت های بزرگ الهی است که در رأس این نعمت‌ها، نعمت بزرگ ولایت‌فقیه است که همواره در طول این چهل سال توانسته در پیچ‌های تاریخی و حساسی کشور را از شر توطئه‌های دشمنان نجات دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

کریمی اظهار کرد: در کنار نعمت بزرگ ولایت‌فقیه داشتن ملت قهرمان با اراده‌های قوی، وحدت و هم‌افزایی میان مسئولان و وجود نعمت‌های خدادادی همچون آب، برق، گاز، معادن، نفت و کشاورزی از جمله دیگر نعمت ها است که ایران اسلامی را نسبت به سایر کشورها برتر کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه امروز آن چیزی که باید در اولویت کاری همه مسئولین باشد رسیدگی به مشکلات مناطق محروم و جنگ با فقر است افزود: علیرغم اینکه دشمنان فشارهای زیادی را با تحریم ها علیه ایران اعمال کرده اند اما با حضور و در میدان بودن ملت خوشبختانه کشور در یک نشاط و شادابی قرار دارد اما مشکلاتی هم وجود دارد که باید برای رفع آنها بکوشیم.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه راه‌اندازی نهضت خدمت‌رسانی در روستاها می‌تواند مناطق کم برخوردار را از وضعیت فعلی نجات دهد افزود: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در طول این چند دهه اخیر نشان داده‌اند که اگر اراده‌ها را به کارگیریم می توانیم سخنی ها را به راحتی تبدیل کنیم.

,

کریمی اضافه کرد: خوشبختانه در طول بیماری کرونا اقدامات و تلاش های ارزنده ای توسط اقشار مختلف جامعه و به خصوص مدافعات سلامت و گروه های جهادی انجام شده که نمره بسیار قابل قبولی برای ایران اسلامی در عرصه خدمت رسانی توام با عزت و کرامت به ثبت رساند که قابل تقدیر است و باید ادامه دار باشد.

,

وی ادامه داد: یک موضوع مهمی که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود به آن اشاره داشتند بحث تحول است و تحول به این معناست که همواره برای رشد و تعالی در حرکت باشیم و این باید در عرصه های مختلف ایجاد شود.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: ایجاد تحول یکی از پیش زمینه های ساخت تمدن اسلامی است و خوشبختانه این تحول با تشکیل نظام اسلامی آغاز شده و تا تشکیل حکومت حضرت مهدی(عج) باید ادامه دار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه