اخبار داغ

مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان غربی مطرح کرد؛

نصب شیر آب در پادگان شهید آبشناسان/ انتقال آب به پادگان موجب بروز مشکل در قوشچی نمی‌شود

نصب شیر آب در پادگان شهید آبشناسان/ انتقال آب به پادگان موجب بروز مشکل در قوشچی نمی‌شود
رضوی، با اشاره به قطعیت اجرای طرح انتقال آب به پادگان شهید آبشناسان، گفت: تنها نیم لیتر از خط لوله شهر قوشچی به پادگان منتقل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، علیرضا رضوی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به مشکلات پیش آمده در قوشچی به دلیل انتقال آب این شهر به پادگان ارتش، اظهار داشت: با توجه به اینکه اهالی داخل پادگان ارتش دارای مشکلاتی از بابت شوری آب شرب بودند، تصمیم گرفته شده تا تنها یک لیتر از آب قوشچی و قولنجی به این پادگان منتقل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: این یک لیتر به صورت نیم لیتر از قوشچی و نیم لیتر نیز از قولنجی منتقل می شود و با نصب شیر عمومی در محوطه پادگان مورد استفاده اهالی خواهد بود.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، عنوان کرد: ما مسئول تامین آب شرب تمام مردم هستیم و قرار نسیت با انتقال آب به بخشی از اهالی موجب ایجاد مشکل برای سایر مردم شویم، طی جلسه ای که در روزهای گذشته با مسئولان قوشچی داشتیم نیز این وعده را داده ایم که هیچ مشکلی برای مردم پیش نمی آید.

,

وی، همچنین از حفر چاه دوم آب در منطقه قوشچی نیز خبر داد و گفت: این چاه در حال تجهیز است و با پایان یافتن و شروع به کار آن شاهد تامین آب کافی برای مردم منطقه و رفع مشکلات خواهیم بود.

,

رضوی، در بخش دیگری از سخنان خود، در مورد میزان مشترکین تحت پوشش خدمات آّب و فاضلاب در سطح آذربایجان غربی، ابراز داشت: هم اکنون ۱۰۰ درصد مردم در مناطق شهری و ۸۶ درصد روستانشینان از آب شرب سالم بهره مند هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه