اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هشدار داد؛

نواخته شدن آژیر قرمز کرونا در آذربایجان‬ غربی/ احتمال بدتر شدن وضعیت وجود دارد

نواخته شدن آژیر قرمز کرونا در آذربایجان‬ غربی/ احتمال بدتر شدن وضعیت وجود دارد
آقازاده گفت: هم اکنون ۸۲۲ بیمار با سندرم حاد تنفسی در سطح آذربایجان غربی داریم و پیش بینی می کنیم این وضعیت در هفته آینده بدتر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، جواد آقازاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون ۱۱ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۳ شهرستان در وضعیت زرد هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: تعداد بیماران بستری در آی سی یو، بیماران وصل به ونتیلاتور و موارد فوتی افزایش یافته است. نمی خواهیم مردم عزیزمان را زیر ونتیلاتور ببینیم.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، عنوان کرد: در حال حاضر ۸۲۲ بیمار با سندرم حاد تنفسی در کل استان داریم که این تعداد بسیار قابل توجه است و پیش بینی می کنیم که هفته آینده وضعیت بدتر شود.

,

وی، ادامه داد: بی تفاوتی و ساده انگاری نسبت به کرونا باعث افزایش بیماری می شود. با افزایش بستری ها توان کاری همکاران ما هم کاهش می یابد.

,

آقازاده، بیان داشت: آماری که اعلام می کنیم کاملا درست و صحیح است. بنابراین از مردم خواهش می کنیم هشدارها را جدی بگیرند.

,

وی، در ادامه با اشاره به اینکه هنوز واکسن در مرحله تحقیقاتی است و به فاز استفاده بالینی و انسانی نرسیده، خاطرنشان کرد: بعضی از افراد برخی تستهای سرولوژیک را تبلیغ می کنند و حتی با ادارات برای انجام این تست ها قرارداد می بندند که هیچکدام مورد تایید نیست.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، تاکید کرد: برای مقابله با کرونا همه باید رعایت موازین بهداشتی ، شستن دستها با آب و صابون ، خود مراقبتی، فاصله گذاری های اجتماعی ، ماسک زدن را جدی بگیریم و از حضور از تجمعات اعم از مراسم عروسی و مجالس ترحیم خودداری کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه