اخبار داغ

جانشین لشکر عملیاتی 25 کربلا اعلام کرد؛

جزئیات تازه از تشییع پیکر 2 شهید مدافع حرم مازندران

جزئیات تازه از تشییع پیکر 2 شهید مدافع حرم مازندران
بهرام سبک ملک جزئیات تازه از تشییع پیکر 2 شهید مدافع حرم مازندران را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام سبک‌ملک در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، از تغییر زمان مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی جمشیدی خبر داد و گفت : با توجه به استقبال با شکوه مردم شهید پرور مردم شهرستان نور و خانواده شهید مدافع حرم علی جمشیدی ، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید علی جمشیدی به روز سه شنبه مورخه 17 تیر موکول شد.

وی افزود : مراسم شب وداع شهید مدافع حرم علی جمشیدی در روز دوشنبه هفته آتی مورخه 16 تیر در بین مردم شهرستان نور برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,

جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی 25 کربلا در پایان یادآور شد : مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم سعید کمالی در شهرستان ساری از ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخه 16 تیر از امام‌زاده یحیی به سمت گلزار شهدای ساری و مراسم تشییع شهید مدافع حرم علی جمشیدی در شهرستان نور از ساعت  9 صبح روز سه شنبه مورخه 17 تیر از میدان امام به سمت گلزار شهدا برگزار می شود.

,

سبک‌ملک ادامه داد: بازگشت این دو شهید عزیز سبب پاکسازی دلها از آلودگی ها دنیوی و تقویت روحیه معنوی و شهادت طلبی در جامعه می گردد و بداخلاقی های موجود را از جامعه پاک می کند.

,

وی با تاکید بر اینکه شهدا نور می باشند و سعی کنیم در مسیر شهدا گام برداریم ، بیان کرد: شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی انتخاب شده خداوند متعال می باشند و در نزد خداوند بهترین روزی‌ها برایشان رقم خورده است و برای مجاهدت در دیار غربت ثوابی دو چندان نصیب آنها گشته است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه