اخبار داغ

در سایه بی‌توجهی مسئولان؛

اداراتی که از مسئولیت شانه خالی می‌کنند/ جولان کافه‌ها بدون مجوز در دهدشت

اداراتی که از مسئولیت شانه خالی می‌کنند/ جولان کافه‌ها بدون مجوز در دهدشت
در نشست اخیر ستاد مقابله با کرونای شهرستان کهگیلویه نه اداره میراث فرهنگی و نه اتاق اصناف مسئولیت کافه ها و قهوه خانه های بدون مجوز را نپذیرفتند تا همچنان این کافه ها در دهدشت جولان دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس در عرصه ارائه مواد دخانی سه صنف وجود دارند که یکی از آن ها قهوه‌خانه‌های سنتی و قدیمی که از پیش از انقلاب موجود بوده و غالباً در مناطق کارگری مستقر هستند دوم، قلیان‌سراهایی که در سال‌های اخیر راه‌اندازی شده و محدوده فعالیت آن صرفاً عرضه قلیان است و محل حضور جوانان هستند و سوم، اماکنی با کاربری‌های دیگر مانند رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها که با هدف کسب درآمد بیشتر، مبادرت به عرضه قلیان می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مدت‌هاست که موضوع تعطیلی قهوه خانه ها در جلسات مختلف برگزار شده در کهگیلویه مطرح شده و بارها فرماندار شهرستان از ادارات متولی خواسته که قهوه خانه ها، رستوران ها، سفره خانه ها و صنف های از این دست را که داری مجوز هستند از بدون مجوز ها جداسازی و مشخص و طی لیستی آن ها را به این فرمانداری تحویل دهند.

,

اما با دستورات اعلام شده در مورد جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی این صنوف بارها مشاهده شده که در این اماکن بدون مجوز فعالیت پشت درب های بسته همچنان ادامه دارد و هیچ نهادی مسئولیت این اماکن و صنوف را به عهده نمی گیرد.

,

اما در نشست اخیر ستاد مقابله با کرونای شهرستان کهگیلویه نه اداره میراث فرهنگی و نه اتاق اصناف مسئولیت کافه ها و قهوه خانه های بدون مجوز را نپذیرفتند و هنوز تکلیف این صنوف که مثل قارچ در گوشه از شهر بیرون می آیند، مشخص نیست.

,

با توجه به نداشتن مجوزهای لازم در برخی از این اماکن فعالیت هایی صورت می گیرد که موجب بروز آسیب های اجتماعی برای جوانان و نوجوانان می شود و ضرورت ورود جدی و سریع نهادهای ذی ربط به این مسئله بیش از پیش احساس می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه