اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

برای رونق هر چه بیشتر بنیان ازدواج همه با هم پای کار بیاییم

برای رونق هر چه بیشتر بنیان ازدواج همه با هم پای کار بیاییم
آیت الله عبدالکریم عابدیی نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر بتوانیم کار ازدواج جوانان را آسان کنیم، جوانان از انحرافات اجتماعی، گرفتاری‌هایی که بر سر راه آنان است، در امان می‌مانند، برای رونق هر چه بیشتر بنیان ازدواج همه با هم پای کار بیاییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(چهارشنبه) در بازدید از مؤسسه‌ی خیریه بنیان ازدواج استان قزوین اظهار کرد: الحمدالله مؤسسه‌ی بنیان ازدواج با همت خیرین و مدیریت حاج آقای میرزایی موقعیت ویژه‌ای پیدا کرده و برای زوج‌های جوان مشکل‌گشا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی تصریح کرد: تهیه جهیزیه و وسایل زندگی کار آسانی نیست و برای همین لازم است همه اقشار جامعه برای این کار خیر به میدان بیایند و بدانیم طبق آیات قرآن اگر کسی در این زمینه قدم بردارد، در سودآورترین فضا سرمایه‌گذاری کرده است.

,

امام جمعه قزوین بیان کرد: خدای متعال قول داده است اگر حسنه‌ای انجام دهید، ده برابر پاداش دریافت می‌کنید و این مهم باعث می‌شود تا انسانها وارد این معامله پر سود شوند.

,

, ,

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: اگر بتوانیم کار ازدواج جوانان را آسان کنیم، جوانان از انحرافات اجتماعی، گرفتاری‌هایی که بر سر راه آنان است، در امان می‌مانند و جامعه جوان‌تر و پویاتر می‌شود.

,

وی در پایان از خدمات و مشارکت‌های مردمی در تهیه جهیزیه قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله برای رونق هر چه بیشتر بنیان ازدواج همه با هم پای کار بیاییم تا حاج آقای میرزایی و دست‌اندر‌کاران این امر مهم بهتر بتوانند کار خودشان را در پاسخگویی به زوج‌های جوان انجام دهند و آنها را همانند فرزندان خود ببینیم.

,

نقی میرزایی مدیرعامل مؤسسه‌ی خیریه بنیان ازدواج استان قزوین نیز بیان کرد: در ایام دهه کرامت 55 جهیزیه به زوج‌های متقاضی اهدا شد و این اقدام با کمک همه همشهریان عزیز صورت گرفت.

,

وی بیان کرد: زوج‌های بسیاری در نوبت دریافت جهیزیه هستند و از مردم عزیز و خیِّر تقاضا داریم برای کمک به این زوج‌ها پای کار بیایند و خودشان می‌توانند مستقیم در تمام مراحل تهیه و اهدای جهیزیه مشارکت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه