اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی:

ورود کالای سلامت محور دارای مشابه داخلی خط قرمز تعزیرات است

ورود کالای سلامت محور دارای مشابه داخلی خط قرمز تعزیرات است
مدنی گفت: مطمئنا تعزیرات اجاره نمی دهد کالاهایی مشابه داخلی دارد به صورت قانونی وارد شود و این در راستای جهش تولید خواهد بود و خط قرمز تعزیرات در این بحث کالاهای سلامت محور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مرتضی مدنی، مدیرکل تعزیرات حکومتی، پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان خلیل آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مدیران باید بدانند همه در یک کشتی به نام نظام نشسته ایم و باید همه با هم تلاش کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی با بیان اینکه ۱۲ سال است که مقام معظم رهبری سال ها را با عنوان اقتصادی نامگذاری می کنند و سال به سال جزئی تر شد، خاطرنشان کرد: اولویت کشور باید مسئله اقتصادی باشد و حساسیت برای تمام اقشار جامعه ایجاد شود که به حوزه اقتصاد و معیشت مردم توجه خاصی باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید سهم خود را در تحقق شعار سال انجام دهیم تا گزارش قابل توجهی در پایان سال برای ارائه در حوزه کاری خود داشته باشیم، تصریح کرد: تعزیرات حکومتی بسیار می تواند در تحقق شعار سال با توجه به وظایف خود و مشارکت سایر ارگان ها نقش ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه هر جا وظایف قانونی خود را برای مردم تبیین کنیم باعث آشنایی بیشتر مردم با انجام امور خود در این دستگاه می شود و مطالبه راحتتر داشته باشند و همچنین می تواند در پیشگیری خیلی از تخلفات و جرائم اثر گذار باشد، اذعان کرد: در حوزه کاری خود شاهد هستیم که بسیاری از تخلفات به خاطر جهل به قانون است.

مدنی با بیان اینکه تعزیرات وظایف مختلفی در حوزه های مختلف اصناف، بازار، بهداشت، سلامت، ارز، تخلفات ارزی، تخلفات بخش های دولتی و قاچاق کالا و ارز دارد، عنوان کرد: تمام حوزه ها به نوعی با تعزیرات مرتبط هستند و نقش تعزیرات حکومتی می تواند در بخش های مختلف تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان صمت و اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری، اداره کل راه و... در نظارت های حوزه های مختلف دخیل هستند، تشریح کرد: باید از وظایف خود در راستای کاهش مشکلات معیشتی مردم استفاده کنیم و باید بر اساس خواسته های مردم برنامه ریزی و انجام وظیفه کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با بیان اینکه اگر دستگاهی، سازمانی در حوزه های مختلف تعلل دارد مطمئنا تعزیرات حکومتی ورود خواهد کرد و خواسته های مردم باید عملی شود، تاکید کرد: برخوردهای چکشی در حوزه تعزیرات در اولویت قرار ندارد بلکه بحث پیشگیری نیز پیشگام است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد اگر به قوانین موجود در بهبود فضای کسب و کار، رفع موانع تولید و مشاغل خانگی را مسلط باشیم و اجرا کنیم مطمئنا می تواند در جهش تولید اثرگذار باشد، بیان کرد: اگر در اجرای قوانین بهبود فضای کسب و کار سخت گیرانه عمل کنیم مطمئنا مردم را به سمت خلاف سوق داده ایم قوانین باید به نفع مردم انعطاف پیدا کند.

مدنی با بیان اینکه زمان صدور مجوزات باید به حداقل ممکن برسد، ابراز کرد: سال گذشته ورود بیش از هزار کالا که مشابه آن در داخل تولید می شد به کشور ممنوع شد و مطمئنا تعزیرات اجاره نمی دهد کالاهایی مشابه داخلی دارد به صورت قانونی وارد شود و این در راستای جهش تولید خواهد بود و خط قرمز تعزیرات در این بحث کالاهای سلامت محور است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه