اخبار داغ

معاون وزیر ورزش و‌جوانان در گرگان خبر داد؛

خسارت ۶ هزار میلیاردی کرونا به ورزش کشور / مدیران کل استانها برای تحقق گام دوم انقلاب تلاش کنند

خسارت ۶ هزار میلیاردی کرونا به ورزش کشور / مدیران کل استانها برای تحقق گام دوم انقلاب تلاش کنند
معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان در سفر امروز خود به گلستان گفت : کرونا شش هزار میلیارد به حوزه ورزش خسارت زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، جمشید تقی زاده معاون حقوقی امور مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز برای انجام چند دیدار و همچنین مراسم معارفه مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان به گلستان سفر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

تقی زاده در مراسم تودیع و معارفه اظهار داشت: با توجه به همسایگی گلستان با کشورهای همجوار این استان نیازمند روابط بین الملل و برون مرزی ورزشی به صورت جدی می باشد.

,

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش به استانها اهمیت زیادی می دهد؛ گفت: رصد ابلاغات به استان ها و در پی آن تلاش برای تغییر وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب بسیار مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان است.

,

معاون وزیر ورزش و‌جوانان خاطرنشان ساخت: در حال حاضر بیش از هر زمانی نیازمند ایجاد نشاط در جامعه هستیم و مدیران کل در استان ها بایستی از حواشی دور باشند.
 
تقی زاده اذعان کرد: مدیران کل استانها برای رسیدن به اهداف تببین شده گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری و وزارت ورزش و جوانان تلاش کنند.

,
,
,

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه کرونا 6 هزار میلیارد تومان به ورزش  کشور آسیب وارد کرد افزود: جامعه ورزش و جوانان در صدد است با انجام اقدامات پیش بینی شده این خسارات را جبران کند.

,

تقی زاده ادامه داد: با توجه به همسایگی گلستان با کشورهای همجوار این استان نیازمند روابط بین الملل و برون مرزی ورزشی به صورت جدی می باشد.

,

وی بیان کرد: استان گلستان با توجه به ظرفیت ها و توانمندی در برگزاری مسابقات بین المللی نشان داد که می تواند  با تاسیس دفتری به مرکزیت استان گلستان ، مسابقات بین المللی را بیش از پیش برگزار کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه