اخبار داغ

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

کشور نیازمند مدیریت جنگی است/ دولت از توان لازم برای مدیریت بحران برخوردار نیست

کشور نیازمند مدیریت جنگی است/ دولت از توان لازم برای مدیریت بحران برخوردار نیست
نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه دولت از توان لازم برای مدیریت بحران برخوردار نیست گفت: 80 درصد مشکلات ما مربوط به سوء مدیریت است و لازم است در این خصوص با برقراری مدیریت جنگی، تدابیر ویژه ای برای مقابله با بحران ها در کشور اتخاذ و اجرا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با بیان اینکه فعالیت های بسیج در عین گمنامی سرنوشت ساز است، گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید فعالیت های بی ریای بسیجیان در همه عرصه ها را سرمشق و الگوی خود قرار دهند تا با روحیه انقلابی و کار جهادی مسائل دستگاه خود را پیش ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با انتقاد از عملکرد دولت فعلی در بخش های مختلف گفت: بخش عمده‌ی مشکلات فعلی گریبان گیر کشور بر اثر سوء مدیریت و موازی کاری های مسئولان دستگاه های اجرایی است.

,

کرونا عیار دولت در مواجهه با بحران را مشخص کرد

, کرونا عیار دولت در مواجهه با بحران را مشخص کرد, کرونا عیار دولت در مواجهه با بحران را مشخص کرد,

این نماینده مجلس بحران کرونا را یادآور شد و گفت: کرونا میدان واقعی برای ارزیابی عملکرد مسئولان در سطوح مختلف بود و این میدان خود نشان داد که اگر حضور مردم  و تلاش های بسیج نبود این مسئله در کشور ما مهار شدنی نبود چراکه این مردم بودند که کمک های خیّرانه خود، دست همسایگان را از لحاظ معیشتی گرفته و با حضور همه جانبه خود در میادین، از تولید و توزیع بسته های بهداشتی و درمانی گرفته تا ضدعفونی معابر و میادین در کنار مدافعان سلامت به ایفای نقش سازنده پرداختند و الا دولت حتی در تامبن مایحتاج بیمارستان ها نیز درمانده بود .

,

وی با بیان اینکه نباید منکر شرایط تحریم در ایام کرونا شویم گفت: 80درصد مشکلات فعلی حاکم بر کشور به خاطر سوء مدیریت ها و تصمیم گیری های مدیران و مسئولان است و تنها 20درصد شامل تحریم ها می شود.

,

موج دوم کرونا، جایی برای آزمون و خطا نیست

, موج دوم کرونا، جایی برای آزمون و خطا نیست, موج دوم کرونا، جایی برای آزمون و خطا نیست,

بدری با بیان اینکه باید از هم اکنون به فکر موج دوم کرونا در کشور باشیم گفت: در موج دوم بحران کرونا هیچ بهانه ای از سوی دولت و دستگاه های مرتبط با ویروس کرونا مورد قبول نیست چراکه هم دانش و تجربه مقابله با این بیماری احصاء شده و هم فرصت لازم برای تدبیر و تجهیزات لازم در بیمارستان ها وجود دارد و دولت باید از ظرفیت های بوجود آمده در موج اول استفاده کند تا شرایط متعادل تری در جامعه ایجاد شود.

,

وی با بیان اینکه نهادهای انقلابی مثل آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی حضرت امام(ره) و سپاه پاسداران به همراه بسیج اقدامات خوب و شایسته ای در موج اول کرونا انجام دادند، خواستار همراهی و هماهنگی بیشتر این نهادها شد و گفت: تنها در صورت حفظ وحدت رویه و همکاری هم می توان این بحران جهانی را پست سر قرار داد.

,

بازار کشور به حال خود رها شده است/ کشور نیازمند مدیریت جنگی است

, بازار کشور به حال خود رها شده است/ کشور نیازمند مدیریت جنگی است, بازار کشور به حال خود رها شده است/ کشور نیازمند مدیریت جنگی است,

این نماینده مجلس با بیان اینکه هم اکنون بازار کشور به حال خود رها شده است، افزایش روز به روز قیمت ها را نتیجه سوء مدیریت بخش های مختلف دولت عنوان کرد و گفت:  امهای جوجه های یک روزه و یا عدم تامین خوراک دام و عدم ارائه ارز مبادله به بازرگانان خود گویای وضعیت فعلی از چند ماه پیش بود، ولی گوش شنوا و چشم بینایی برای مقابله با بحران فعلی در دولت پیدا نبود.

,

وی نیاز امروز کشور را مدیریت جنگی عنوان کرد و با انتقاد از عملکرد دولت در جنگ اقتصادی گفت: چرا باید در جنگ اقتصادی کالای اساسی مورد نیاز مردم سه ماه در گمرک بماند در حالیکه از مدت ها قبل وضعیت فعلی قابل پیش بینی بود.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه جنگ اقتصادی نیازمند اتاق جنگ است که به موقع تصمیم گیری کرده و به هنگام نیز عمل کند، گفت:  امروز مَنیّت ها قدرت تصمیم گیری را در مسئولان کشوری از بین برده است و در این اوضاع نابسامان، چارچوب ها نیز از بین رفته اند.

,

وی به مجلس یازدهم نیز اشاره کرد و گفت: اخلاقیات باید در رأس امور مجلس قرارگیرد تا با رعایت آن مصالح مردم و کشور به راحتی دیده و شنیده شده و قانون های مناسبی تصویب و اجرا شوند.

,

بهترین راه مقابله با مَنیّت ها، برقراری اخلاقیات در جامعه است

, بهترین راه مقابله با مَنیّت ها، برقراری اخلاقیات در جامعه است, بهترین راه مقابله با مَنیّت ها، برقراری اخلاقیات در جامعه است,

بدری با بیان اینکه نباید مَنیّت های حاکم بر دولت در مجلس فعلی ایجاد شود، گفت: بهترین راه مقابله با مَنیّت ها، برقراری اخلاقیات در جامعه است.

,

وی با بیان اینکه مجلس باید کار خود را محکم و قوی انجام دهد و مطالبات مردمی را از دولت پیگیری کند اظهار امیدواری کرد با روی کارآمدن دولت انقلابی، جوان و متعهد در آینده نزدیک، کشور دوباره گام های بلندی به سمت تعالی  و پیشرفت را بر دارد.

,

انتهای پیام/ج

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه