اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس خبر داد:

اهدای یک هزار واحد مسکونی به مددجویان فارس

اهدای یک هزار واحد مسکونی به مددجویان فارس
بذرافشان گفت: یک هزار واحد مسکونی به یک هزار خانواده مددجو فارس اهدا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس امروز در همایش "شکوه کرامت" و تجلیل از خیرین مسکن ساز گفت: خیرین پشتوانه محکم کمیته امداد در استان فارس هستند و در یک فضای همدلی در موضوع خدمت رسانی و تحقق گفتمان حضرت امام که زندگی عزت مند است، گام های مهمی در حال برداشت است. امروز امداد، امداد معیشت و پر کردن شکم مستمندان نیست، بلکه در پرورش جان و روح خانواده ها اهتمام دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , شیرازه, ، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس امروز در همایش "شکوه کرامت" و تجلیل از خیرین مسکن ساز گفت: خیرین پشتوانه محکم کمیته امداد در استان فارس هستند و در یک فضای همدلی در موضوع خدمت رسانی و تحقق گفتمان حضرت امام که زندگی عزت مند است، گام های مهمی در حال برداشت است. امروز امداد، امداد معیشت و پر کردن شکم مستمندان نیست، بلکه در پرورش جان و روح خانواده ها اهتمام دارد.,
بذرافشان با از ساخت یک هزار واحد مسکونی برای مددجویان فارس خبر داد و اظهار داشت:  واحد های مسکونی مجمع کوثر شیراز با اعتبار  ۵ و نیم میلیارد تومان امروز با حضور رئیس کل کمیته امداد کشور به صورت نمادین به مددجویان اهدا می شود.
,
 
,
وی تصریح کرد: امروز افزایش سرمایه های اجتماعی و اعتماد مردم استان فارس را شاهد هستیم و برخی از نمایندگان مجلس و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی از فرزندان مکتب امام خمینی (ره) هستند.
,
 
,
بذرافشان با اشاره به توزیع بیش از یک میلیون غذای گرم در استان فارس عنوان کرد: در اکرام ایتام، جشن عاطفه ها و زکات استان فارس در رتبه اول کشور قرار دارد.
,
 
,
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با عنوان اینکه در سال گذشته یک هزار جهیزیه بین مددجویان توزیع شده است  گفت: امسال با یاری خداوند ۱۵۰۰ جهیزیه به نوعروسان در سال جهش تولید در موضوع مسکن و جهیزیه پر شتاب تر گام بر میدارِیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه