اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

17 محدودیت و ممنوعیت جدید از شنبه در کرمانشاه اعمال می شود

17 محدودیت و ممنوعیت جدید از شنبه در کرمانشاه اعمال می شود
هوشنگ بازوند از اعمال ۱۷ محدودیت جدید به دلیل شیوع کرونا در این استان از روز شنبه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،هوشنگ بازوند در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین اظهار داشت: در استان کرمانشاه فعلا شرایط خوبی نداریم و رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه مردم الزامی است و حتماً باید برای حفظ سلامت یکدیگر در محل های تجمع از ماسک استفاده کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: ماسک زدن احترام به حقوق دیگران و تلاش برای حفظ سلامت مردم است و مقام معظم رهبری نیز به لزوم استفاده از ماسک تاکید داشتند.

وی بیان داشت:  ۱۷ محدودیت و ممنوعیت جدید از شنبه ۱۴ تیرماه برای مهار و مقابله با کرونا در استان اعمال می شود.

مدیر ارشد استان گفت: کرونا را نباید در بیمارستانها مدیریت کنیم و پیشگیری بر این مهم مقدم است، در واقع و مهار و کنترل کرونا بستگی به رفتار مردم دارد و با مشارکت در انجام توصیه های بهداشتی می توانیم خسارت ها را به حداقل برسانیم.

بازوند در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: از پیگیری و جدیت امام جمعه شهرستان هرسین و نماینده مردم شریف هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی برای تحقق مطالبه های مردمی تشکر می کنم.

وی خاطر نشان کرد: عملکرد فرماندار پرتلاش و مجموعه مدیران شهرستان در تداوم مسیر توسعه ای هرسین قابل تقدیر است.

استاندار کرمانشاه افزود: امروز از مدیران انتظار دارم بر اساس منابع و امکانات به تعهدات خود در قبال حل مشکلات هرسین عمل کنند و از بیان قول های که امکان اجرا ندارد، خودداری کنند، زیرا ما آمده ایم که برای مردم این شهرستان کاری انجام بدهیم.

وی بیان داشت: رفع مشکل محل دفن زباله و مدیریت پسماند شهرستان هرسین بستگی به مشارکت مردم دارد و با توجه به مکان یابی صورت گرفته تقاضا داریم فرماندار و مسوولین شهرستان در توافقی با مردم موضوع را حل کنند.

بازوند ادامه داد: مدیران موظف هستند پروژه های نیمه تمام را سریعاً تعیین تکلیف کنند و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز از دستگاه های اجرایی بر اساس اولویت های تعیین شده حمایت خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: ۱۶۲ واحد مسکن مهر هرسین با پیگیری راه و شهرسازی استان در دهه فجر امسال به مردم تحویل داده می شود.

مدیر ارشد استان عنوان کرد: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان هرسین از روز ۲۰ تیرماه به مردم خدمات ارائه می دهد.

وی گفت: برای ساماندهی مسیر دسترسی به مزار شهدای گمنام هرسین و محوطه سازی پیش بینی شده ۲ میلیارد ریال تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده است.

بازوند ادامه داد:صنایع فعال در منطقه موظف هستند در جذب و بکارگیری نیروی های مورد نیاز از افراد بومی دارای مهارت استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: با همکاری معاون هماهنگی امور اقتصادی شرایط جذب سرمایه گذار تسهیل و مشکلات و موانع فعالیت های اقتصادی و صنعتی فعالان منطقه با همکاری میراث حل و فصل شود.

مدیر ارشد استان خاطر نشان کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهرستان هرسین که عملیات اجرایی آن از سال ۸۲ آغاز شده بود تا ۳۰ روز آینده راه اندازی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه