اخبار داغ

رئیس هیئت ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان خبرداد

فعالیت باشگاه‌های بدنسازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجان

فعالیت باشگاه‌های بدنسازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجان
زرگری رئیس هیئت ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با اشاره به فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در زنجان گفت: همه باشگاه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران زرگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر همه باشگاه‌های بدنسازی فعالیت می‌کنند و پروتکل‌های بهداشتی در این باشگاه‌ها به جز چند مورد به صورت کامل رعایت می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت استان زنجان در مورد بیماری کرونا بدتر شده به همین خاطر نظارت بر باشگاه‌ها افزایش یافته و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت ویژه تاکید می‌شود.

,

رئیس هیئت ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با بیان اینکه برای اینکه باشگاه‌ها فعال بمانند باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد عنوان کرد: تعداد معدودی از باشگاه‌ها به رعایت موارد بهداشتی توجه نداشتند که تذکرات لازم داده شد و در صورت بی‌توجهی نسبت به جلوگیری از ادامه فعالیت آنها اقدام می‌شود.

,

وی با تاکید بر اینکه اکثرا باشگاه‌داران موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند عنوان کرد: حضور ورزشکاران نیز در باشگاه‌ها کاهش یافته و خیلی از خانواده‌ها از حضور فرزندان خود در باشگاه‌ها ممانعت می‌کنند و در واقع خود به خود فاصله اجتماعی نیز در این باشگاه‌ها رعایت می‌شود.

,

زرگری با تاکید براینکه فدراسیون در نظر داشت مسابقات استانی شهریورماه برگزار شود ولی روسای ورزشکاران مخالفت کردند افزود: تا اطلاع ثانویه هیچ گونه مسابقاتی برگزار نخواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه