اخبار داغ

فرماندار دلگان:

طوفان بی سابقه، برق روستاهای شهرستان دلگان را قطع کرد

طوفان بی سابقه، برق روستاهای شهرستان دلگان را قطع کرد
مجتبی شجاعی گفت: طوفان شدید گرد و غبار موجب قطعی برق روستاهای شهرستان دلگان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شجاعی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه عصر روز‌چهارشنبه طوفان شدید گردوخاک، دلگان سیستان و بلوچستان را درنوردیده است، بیان کرد: این طوفان موجب قطعی برق در برخی از روستاهای این شهرستان شده است.

وی ادامه داد: در پی وقوع طوفان شدید و بی سابقه در این شهرستان ، ٧ خط ٢٠ کیلوولت در بخش مرکزی و ٣ خط ٢٠ کیلوولت در بخش جلگه چاه هاشم قطع و روستاهای تغذیه کننده آنها بی برق شده اند.

فرماندار شهرستان دلگان تصریح کرد: با تلاش های ٥ اکیپ اتفاقات در بخش مرکزی هر ٧ خط بخش مرکزی برقدار و همچنین با تلاش های ١ اکیپ اتفاقات در جلگه چاه هاشم ٢ خط این بخش برقدار شد.

وی با تاکید بر اینکه تعداد خاموشی های فشار ضعیف به شدت بالا است، افزود: تاکنون فقط در مرکز شهر گلمورتی ٤٢ خاموشی اعلام که از این تعداد ٣٥ عدد آن رفع شده و بقیه هم با تلاش های همکارانمان در حال رفع است.

شجاعی گفت: در مسیرهای کهنک لدی ، نعمت آباد سردشت ، گلدشت چاهکیچی ، کهنک چیل کنار، هیتک با اعزام یک دستگاه جرثقیل ، پیک آپ و ٣ دستگاه ایسوزو ، پرسنل اداره برق در حال خدمت رسانی هستند.

فرماندار دلگان با بیان اینکه شکستگی حدود ١٥ اصله تیر فشارمتوسط و ضعیف در مسیرهای بالشتی، حسین آباد لدی، چاه علی، احمدآباد گروک ، باغ نیل و همچنین سقوط یک دستگاه ترانس در حسین آباد لدی از خسارت های این طوفان بوده اند، عنوان کرد: با کمک پیمانکاران سطح شهرستان تا فردا کلیه مشترکین برقدار می شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دهیاران و شوراهای روستاهای مذکور همکاری در جهت فراهم کردن چاله کن، محلی جهت حفر چاله و تسریع در برقرسانی را داشته باشند.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه