اخبار داغ

مدیر تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه خبر داد

رشد ۲۲۲ درصدی ارزش معاملات بورس کرمانشاه

رشد ۲۲۲ درصدی ارزش معاملات بورس کرمانشاه
اعظم فرجی گفت: ارزش معاملات بورس استان طی ۳ ماه نخست امسال ۲۲۲ درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اعظم فرجی در گفتگو با  شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: در معاملات روز گذشته بازار بورس کرمانشاه شاهد بازار مثبتی بودیم به گونه‌ای که شاخص کل ۴.۲۷ درصد رشد داشت و از مرز یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد عبور کرد.

وی افزود: عمده نمادها و گروه‌های بورس کرمانشاه امروز رشد را تجربه کردند.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه تصریح کرد: در این میان شرکت‌های چادرملو، پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه، سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، گل گهر و پالایش نفت اصفهان بیشترین اثر مثبت را بر شاخص داشتند.

فرجی بیان داشت: بیشترین حجم معاملات مربوط به بانک‌های تجارت، صادرات، پارسیان، شرکت گلوکزان و بانک پاسارگاد بوده است.

این مسئول عنوان کرد: آمار معاملات بورس استان کرمانشاه در سه ماه نخست امسال از رشد چشمگیری برخوردار بوده و از نظر ارزش ریالی ۲۲۲ درصد افزایش داشته است.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه خاطرنشان کرد: ارزش ریالی حجم معاملات در اردیبهشت ماه نسبت به فروردین ۱۳۸ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین در بازار سرمایه کارمزد معاملات ۲۰ درصد کاهش یافت که عاملی مؤثر برای افزایش جذابیت سرمایه است و از مردادماه سال جاری مورد اجرا قرار خواهد گرفت و تأثیرات مثبتی در جهت ادامه روند صعودی بازار به دنبال دارد.

فرجی عنوان کرد: با حمایت دولت برنامه‌های عرضه صندوق‌های قابل معامله، صندوق سرمایه گذاری خصوصی و راه اندازی بورس مسکن نیز در دستور کار است تا چشم انداز روشنی از توسعه بازار سرمایه و ادامه روند صعودی را در بازار شاهد باشیم.

این مسئول گفت: توصیه می‌شود کاربران قبل از ورود به بورس با استفاده از کلاس‌های آموزشی که به دلیل شیوع کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود دانش حداقلی پیدا کنند و به پشتوانه کانال‌ها و سایت‌های فضای مجازی وارد بازار سرمایه نشوند، در واقع تنها از اطلاعات آنها استفاده کنند اما بر روی تصمیمات نهایی آنها اثر نگذارد زیرا متحمل زیان خواهند شد.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه خاطر نشان کرد: در زمینه پذیرش شرکتها در بورس نیز بر اساس توافق سازمان بورس و امور مالیاتی شرکتهایی که در سال جاری در بورس پذیرش شوند مشمول معافیت مالیاتی خواهند شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه