اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان:

مانعی برای استفاده مجدد از لباس فرم نیست/ مدارس دولتی شهریه ای ندارند

مانعی برای استفاده مجدد از لباس فرم نیست/ مدارس دولتی شهریه ای ندارند
محمد پور داود با بیان اینکه دانش آموزان اگر لباس فرم مرتب، منظم و اندازه دارند مانعی برای استفاده مجدد نیست. گفت: شهریه هم در مدارس دولتی اجباری نیست و فقط پول بیمه و کتاب دریافت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد پور داود، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی هزینه ای برای شهریه دریافت نمی شود و فقط پول کتاب و بیمه را والدین باید بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی افزود: البته اگر خانواده ای تمکن مالی داشته باشد و بتواند به مدرسه کمک کند استقبال می کنیم، اما اینکه دانش آموزی به خاطر شهریه ثبت نام نشود و مدیری اعلام کند تا شهریه واریز نشود ثبت نام نمی کنیم حتما برخورد می کنیم.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: در مدارس غیر دولتی، تیزهوشان، شاهد و نمونه دولتی طبق دستور العملی که دارند شهریه اعمال می شود و مدارس استان همدان کمترین شهریه را در غرب کشور دریافت می کنند.

,

پورداوود عنوان کرد: حتی در مدارس دولتی و غیر دولتی اگر خانواده و دانش آموزی مشکل مالی داشته باشد حتما حمایت می کنیم و به دانش آموزان محروم لباس و لوازم التحریر کمک می کنیم بدون آنکه متوجه شوند.

,

وی با شاره به لباس فر های جدید دانش آموزان در مدارس اظهارداشت: در خصوص لباس فرم تا این لحظه دستور العملی از وزارتخانه واصل نشده است که به چه شکل باشد.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه  نیاز به تهیه مجدد لباس فرم نیست، گفت: دانش آموزان اگر لباس فرم مرتب، منظم و اندازه دارند حتی اگر شکل و رنگش متفاوت باشد مانعی برای استفاده ندارند.

,

پورداوود با بیان اینکه لباس فرم برای اجرای عدالت در پوشش است، افزود: با این لباس ها نظم خاصی در مدرسه ایجاد می شود و به هیچ عنوان در لباس فرم به دنبال تشریفات نیستیم.

,

وی با اشاره به زحمات معلمان در ایام کرونا گفت: از معلمان قدر دانی میکنم که در این ایام کرونا بیش از مدافعان سلامت پای کار بودند و امیدوارم سال تحصیلی جدید را با سلامتی آغاز کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه