اخبار داغ

فرماندار جویبار:

جمعه‌بازار جویبار به‌صورت آزمایشی در میدان میوه و تره‌بار بازگشایی می‌شود

جمعه‌بازار جویبار به‌صورت آزمایشی در میدان میوه و تره‌بار بازگشایی می‌شود
گفت: جمعه‌بازار این هفته به‌صورت آزمایشی و با رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل بهداشتی در محل میدان میوه و تره‌بار جویبار برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،سید علی اسد صبح امروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که با محوریت ساماندهی جمعه‌بازار برگزار شد اظهار کرد: با توجه به مراجعات مکرر کسبه و بازاریان مبنی بر درخواست بازگشایی جمعه‌بازار و همچنین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا جمعه‌بازار جویبار این هفته با رعایت پروتکل بهداشتی و به‌صورت آزمایشی در محل میدان میوه و تره‌بار جویبار برگزار خواهد شد.
 
وی بیان کرد: به علت شیوع ویروس منحوس کرونا کلیه کسبه‌های کم‌خطر شامل: خواربار، خشکبار، سبزی، صیفی و پوشاک در مرحله اول با اخذ گواهی فعالیت جمعه‌بازار از شهرداری جویبار بازگشایی خواهد شد.
 
فرماندار جویبار تأکید کرد: فعالیت اصناف پرخطر از قبیل مواد غذایی،پروتئین مرغ، ماهی و مواد غذایی فاسدشدنی در این هفته امکان عرضه ندارند.
 
 
اسد در مورد انتخاب مکان جدید برای جمعه‌بازار گفت: انتخاب این مکان به دلیل مشخص بودن ورودی و خروجی افراد است که با پرپایی چادر سلامت و انجام تب سنجی برای همه افراد از ورود افراد ناقل و مبتلا جلوگیری شود.
 
وی خواستار همکاری همه دستگاه‌های مرتبط جهت آماده‌سازی این مکان برای برگزاری جمعه‌بازار این هفته با رعایت پروتکل بهداشتی شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه