اخبار داغ

برادر شهید یوسف الهی مطرح کرد؛

خانه شهید یوسف الهی سنگری برای کسب علم و دانش/ ادای احترام معاون وزیر به مقام شهیدان گلزار شهدای کرمان+ تصاویر

خانه شهید یوسف الهی سنگری برای کسب علم و دانش/ ادای احترام معاون وزیر به مقام شهیدان گلزار شهدای کرمان+ تصاویر
محمد هادی یوسف الهی گفت: خانه شهید یوسف الهی، پس از درگذشت پدر و مادر به مدرسه تبدیل و به نام مبارک حضرت بقیه الله(عج) مزین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، صبح امروز سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش استثنایی کشور، سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان‌ کرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور در گلزار شهدا کرمان به ساحت مقدس شهدای هشت سال دفاع مقدس و سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی با اهدای گل و قرائت فاتحه، ادای احترام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

برادر سردار شهید محمد حسین یوسف الهی، محمد هادی یوسف الهی به نمایندگی از طرف خانواده این شهید والامقام در مراسم افتتاح مدرسه بقیه الله(عج)گفت: این مکان‌ از سال ۱۳۲۶ منزل پدر شهید یوسف الهی بوده و ما در این‌ مکان‌ زندگی می کردیم.

,

وی افزود: پدر بزرگوار شهید یوسف الهی یکی از فرهنگیان‌ مشهور کرمان بودند، پس از درگذشت پدر و مادر تصمیم گرفتیم این مکان مدرسه شود و به نام‌ بقیه الله (عج) نامگذاری شود.

,

برادر شهید یوسف الهی ابراز کرد: پدر ما دبیر انگلیسی بود ولی قرآن هم‌ تدریس می کردند، ده سال پرورشگاه صنعتی را مدیریت می کردند برای همین این مکان مقدس است چرا که پدر ما قرآن می آموختند و مسائل تربیتی بین پدر و مادرمان به زیباترین وجه ممکن انجام‌ شد.

,

محمد هادی یوسف الهی ادامه داد: در عظمت این شهید بزگوار همین بس که حاج قاسم سلیمانی که عزیز ترین هستند برای ما، وصیت کردند من را بعد شهادتم در کنار مزار شهید یوسف الهی به خاک بسپارید.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: اخوی شهید ما ۵ مرتبه مجروج شدند و دیدار ما با ایشان تنها در زمان مجروحیت بود، این شهید بزرگوار تسلط کامل بر قرآن و نهج البلاغه داشت و خود را فدای اسلام‌، ولایت فقیه و نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی کرد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه