اخبار داغ

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در مجلس پیگیری می شود

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در مجلس پیگیری می شود
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعات و مشکلاتی که بازنشستگان با آن مواجه هستند، موضوع همسانی حقوق است که آن را به صورت جدی در مجلس پیگیری خواهیم کرد تا حل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، مهدی عیسی زاده امروز در دیدار جمعی از بازنشستگان در میاندوآب، اظهار کرد: مطالبات بازنشستگان لشگری و کشوری یکی از اولویت های بنده بوده و آن را در دستور کار مجلس قرار می دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی، افزود: یکی از موضوعات و مشکلاتی که بازنشستگان با آن مواجه هستند، موضوع همسانی حقوق است که آن را به صورت جدی در مجلس پیگیری خواهیم کرد تا حل شود.

,

نماینده مردم میاندوآب و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در کنار این موضوعات ۵۷ هزار نفر کارمند بلاتکلیف مانند قراردادی،پیمانی، روزمزد و کار معین داریم که باید در کمیسیون اجتماعی به این مساله مهم در اسرع وقت رسیدگی شده و تکلیفشان مشخص شود.

,

وی، به موضوع اشتغال و بیکاری جوانان اشاره و تصریح کرد: هفت هزار جوان بیکار در میاندوآب داریم که فرزندان بازنشستگان و پیشکسوتان نیز در بین آنها هستند و سعی خواهیم کرد با یک برنامه ریزی مناسب و طرح هایی برای آنها اشتغالزایی کنیم.

,

عیسی زاده، در ادامه با بیان اینکه خودش نیز از جنس ایثارگران بوده و مشکلات آنها درک می کند، اظهار کرد: شما در راه دفاع از کشور و انقلاب ایثارگری کردید و  اکنون نیز مانند دوران دفاع مقدس بر سر عهدی که با شهدا بسته ایم، ایستاده و با قدرت و با صلابت به پیش خواهیم رفت.

,

در این دیدار تعدادی از پیشکسوتان و ایثارگران به بیان مسائل و مشکلات مربوط به بازنشستگان و ایثارگران پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه