اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه بندرلنگه:

طبل توخالی حقوق بشری آمریکایی صدا ندارد/ نقض علنی حقوق بشر در اتفاقات اخیر

طبل توخالی حقوق بشری آمریکایی صدا ندارد/ نقض علنی حقوق بشر در اتفاقات اخیر
حجت الاسلام حیدرزاده گفت: ایالات متحده همواره در حال فریب دادن افکار عمومی است و از شعار زیبا و مردم پسند در این خصوص استفاده می کند در حالی که هیچ اعتقادی به حقوق بشر ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی حیدرزاده مدیر حوزه علمیه بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار هرمز، هدف از شعار دفاع از حقوق بشر از سوی امریکا را سیاست های معاویه گونه آنان برشمرد و اظهار کرد: ایالات متحده همواره در حال فریب دادن افکار عمومی است و از شعار زیبا و مردم پسند در این خصوص استفاده می کند در حالی که هیچ اعتقادی به حقوق بشر ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیر حوزه علمیه شهرستان بندرلنگه با اشاره به بصیرت و آگاهی بالای مردم افزود: مردم جهان میدانند که شعار های آمریکا در حفظ منافع و حقوق بشرتنها شعار و طبل توخالی است و مخالفت  ها و اعتراضات مردم امریکا در پی سیاست های داخلی کشور، نژاد پرستی و حقوق بشر مدعی این ادعاست  لذا آنان فکر می کنند با طرح چنین شعارهایی میتوانند مردم را فریب دهند در صورتی که اتفاقات اخیر در کشورهای اروپایی خلاف آن را نشان می دهد.

,

حیدرزاده با تاکید بر اینکه حضور آمریکا در خاورمیانه را در جهت حفظ منافع خود کشور خود است ادامه داد: هدف آنان از حضور در خاورمیانه حفظ منافع و حقوق خود است و هر لحظه که احساس کنند منافع آنان در خطر است هیچ اقدامی از سوی آنان صورت نمی گیرد.

,

وی با یادآوری اقدام به موقع و عملی ایران در پی شهادت سرد رسلیمانی و نابودی پایگاه نظامی عین الاسد در خاک عراق اضافه کرد: در حالی که نیروهای نظامی  آمریکا در آماده باش کامل بودند ایران دراقدامی مناسب عین الاسد را خاک یکسان کرد و آمریکایی ها فقط توانستند نظاره گر این اتاق باشند.

,

مدیر حوزه علمیه بندرلنگه شعار آمریکا در پی حفظ حقوق بشر از سوی این کشور را همانند اسلام امریکایی خواند و خاطر نشان کرد: در باطن اسلام امریکایی وجود ندارد و ساخته و پرداخته ذهن آنان است و یک اسلام دروغین را به مردم القا کردند  تاکید واشنگتن در حفظ حقوق بشر تنها یک شعار توخالی است و ذره ای از حقوق بشر توسط آمریکا رعایت نمیشود.

,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه