اخبار داغ

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

چپاولگری آمریکا برهمه جهانیان ثابت شده است/رد پای آمریکا در تمام جنایات ضد بشری

چپاولگری آمریکا برهمه جهانیان ثابت شده است/رد پای آمریکا در تمام جنایات ضد بشری
گودرزی با بیان اینکه در پس چهره آمریکا خوی چپاولگری وجود دارد، گفت: هر جای عالم جنایتی رخ دهد، ردپای آمریکا مشخص است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به اینکه در دهه ۶۰ آمریکا جنایت‌های بسیار زیادی انجام داده، نامگذاری هفته حقوق بشر فرصتی برای رسواسازی چهره اصلی آمریکاست که چهره‌ای ضد حقوق بشر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: آمریکا در نقطه نقطه عالم دست به جنایت می‌زند و به صورت سازماندهی شده از تروریست‌ها حمایت می‌کند، هر کجا جنایتی رخ می‌دهد سهم و نقش موثر دارد و این در حالیست که وقیحانه دم از حقوق بشر هم می‌زند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یادآوری جنایت‌های آمریکا و مرور خاطرات تلخی که از سلطه جویی آمریکا در عالم اتفاق افتاده، سبب افزایش آگاهی و هوشیاری ملت‌ها می‌شود و مرور این جنایت‌ها و نقض حقوق بشری که در دهه‌های مختلف توسط آمریکا رخ داده، در واقع زمینه‌ای برای رشد و پیشرفت کشورهای آزادی‌خواه محسوب می‌شود.

,
,
,

وی با تاکید بر اینکه تا کشوری که از تحت تسلط بیگانگان خارج نشود هیچ امکانی برای پیشرفت ندارد گفت: استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار، خوی چپاولگری دارد و به دنبال تسلط بر منافع ملت‌ها و منابع کشورها است.

,

گودرزی عنوان کرد: هر ملتی که از این خطر و دشمن زیاده خواه غفلت کند قطعا سیلی سخت و جبران ناپذیری می‌خورد و طومار جنایات آمریکا باعث هوشیاری و زودن غفلت از فکر، ذهن و قلب ملت‌هاست و زمینه‌ای برای آزادی از تسلط بیگانگان و طی کردن مسیر پیشرفت و تعالی است.

,

وی با اشاره به اینکه در پس چهره آمریکا خوی چپاولگری وجود دارد افزود: آمریکا در صدد نشان دادن چهره خیرخواهی، حق طلبی و حقوق بشری از خویش است اما ملت‎ها می‌دانند که در پس این چهره، اراده‌های ظالمانه و خوی چپالگری نهفته است.

,

گودرزی اظهار داشت: ممکن است آمریکا در ظاهر لبخند بزند و از مذاکره و مصالحه صحبت کند اما کاملا با رفتار، عملکرد و کارنامه او در مغایرت است و چهره واقعی آمریکا همان زانوی فشرده شده بر گلوی مظلوم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه