اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه مطرح کرد؛

شعار فریبنده مدافع حقوق بشر در تفکر لیبرالیسم

شعار فریبنده مدافع حقوق بشر در تفکر لیبرالیسم
صباحی زاده گفت: ایالات متحده با اعمال نفوذ در سازمان ملل متحذ و صرف هزینه های گزاف از حقوق انسان ها به عنوان ابزاری در جهت تحقق اهداف و منافع خود و اسرائیل استفاده می کند. و در واقع باعث از بین رفتن جایگاه حقیقی سازمام ملل متحد در بین اذهان عمومی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود صباحی زاده ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره با هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: واقعیت های درد آلود جامعه آمریکا در زیر مفاهیم حقوق بشری مخفی مانده است و در واقع ایالات متحده با طرح مفاهیمی مانند عدالت، کرامت انسانی و آزادی ظلم عجیب و بزرگی را به ملت خود و دیگر ملت های مظلوم روا میدارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی بندرلنگه با بیان اینکه آمریکا با فروش اسلحه و ایجاد جنگ در کشورهایی خاورمیانه در حال کسب درآمد است افزود: آمریکا با وجودکارخانه های اسلحه سازی و تامین مهمات و اسلحه و فروش آن برای اعراب عمدتا به رونق اقتصادی کلان رسیده است.

,

صباحی زاده جنایات نژاد پرستانه در ایالات متحده را ناشی از قانون و نظام و عدالت کیفری در جامعه سرمایه داری آمریکا دانست و ادامه داد: پایه و اساس ایالات متحده، بر طبق تفکر سرمایه داری و لیبرالیسم  بنا شده است و ایدئولوژی سرمایه داری و لیبرالیسم نمیتواند پیگیر حقوق بشر باشد لذا نخستین اصل اعلامیه جهانی سازمان ملل متحد همواره به این نکته اشاره می کند که تمام افراد آزاد، متولد می شوند و از لحاظ کرامت انسانی و حقوق با هم برابرند اما این دو بعد مهم در تفکر لیبرال هیچ جایگاهی ندارد.

,

وی با تاکید بر اینکه آمریکا با  هم سویی و حمایت جدی از رژیم کودک کش اسرائیل صلاحیت پیگیری حقوق بشر را ندارد عنوان کرد: ایالات متحده آمریکا با شعار دفاع از حقوق بشر در صدد فریب اذهان عمومی است که به اهداف سازمان یافته خود برسند.

,

کارشناس مسائل سیاسی استان هرمزگان سازمان ملل متحد را ابزار سیاسی در دست آمریکا خواند و تاکید کرد: ایالات متحده با اعمال نفوذ در سازمان ملل  متحذ و صرف هزینه های گزاف از حقوق انسان ها به عنوان ابزاری  در جهت تحقق اهداف و منافع خود و اسرائیل استفاده می کند. و در واقع باعث از بین رفتن جایگاه حقیقی سازمام ملل متحد در بین اذهان عمومی شده است.

,

صباحی زاده امریکا را عامل بیشترین جنایات رخ داده در قرن اخیر دانست و تاکید کرد: در حالی آمریکا بر حفظ حقوق بشر  از سوی کشور خود تاکید ویزه دارد که حضور نظامیان آمریکایی  در کشورهای خاورمیانه به ویژه افغانستان، عراق، پاکستان، یمن بباعث کشتار غیر نظامیان بسیاری شده و انان شعار خود را مبنی بر مدافع حقوق بشر از سوی رسانه های تحت حمایت خود به گو جهانیان می رسانند و تفکر حامی حقوق بشری را به مردم القا می کنند این در حالی است که تفکر کرامت انسانی و عدالت ازاساس در تفکر لیبرال وجود ندارد و مفاهیمی فریبنده به جامعه جهانی است و اساس آمریکا بر پایه ظلم و ریختن خون مظلومان بنا شده است.

,

وی با تاکید بر لزوم معرفی تفکر اسلامی بر جهانیان گفت: در حال حاضر شرایط برای زمینه سازی تمدن نوین اسلامی فراهم شده است و ما میتوانی از این فرصت جهت معرفی تفکر اسلامی در جهان استفاده کنیم و نشان دهیم که آمریکا و دیگر کشورهای لیبرالیسم ارزشی بر جان ملت خود و دیگر ملت قائل نیستند و هدف قرار دادن هواپیمای ایرباس ۶۵۵ توسط ناو آمریکایی نمونه ای بارزی از این ادعاست، لذا تنها به دنیال حفظ منافع خود و کارخانه های اسلحه سازی و هم چنین دخالت صهونیسم است بنابراین همواره ثاب  شده اس که آمریکا برای ملت های آزادی خواه دشمن جدی است که به هیچ قواعد بین المللی پایبند نیست.

,

کارشناس مسائل سیاسی استان هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: ما باید همگام با فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنیم و اجازه هیچگونه نفوذی را به دشکن ندهیم لذا مبدا تمام تغییرات در درون کشور است و هر گونه تغییر و تحول باید در درون کشور رخ دهد و نگاه دولتمردان در جهت تغییر و تحول همواره باید در درون کشور متمرکز شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه