اخبار داغ

رئیس اتحادیه مشاوران مسکن زنجان:

37 بنگاه مشاوره املاک در زنجان پلمب شد

37 بنگاه مشاوره املاک در زنجان پلمب شد
ابوالفضل طاهری، رئیس اتحادیه مشاوران مسکن زنجان گفت: با دستور شورای تامین استان زنجان و با شناسایی های انجام شده، 37 بنگاه مشاوره املاک در زنجان پلمب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: میزان افزایش اجاره بها در زنجان مشخص نیست و گاهی تا 50 درصد نیز به دلیل گرانی و تورم موجود در جامعه میزان اجاره بها افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه افرادی که دارای خانه برای اجاره هستند، تعیین کننده اجاره محسوب می‌شوند، افزود: گاهی تا 70 درصد نیز برخی خانوارها اجاره بها را افزایش می‌دهند.
,
 
,
این مسئول با اشاره به اینکه با دستور دولت تنها باید 20 درصد بر اجاره بهای افزوده شود، افزود: دستورالعمل‌های لازم به مشاورین املاک ارائه شده و نظارت‌های لازم در این زمینه از سوی دولت در استان انجام می‌شود.
,
 
,
رئیس اتحادیه مشاوران مسکن زنجان از افزایش نظارت بر بنگاه‌های مسکن در زنجان خبرداد و گفت: با متخلفان برخورد جدی انجام می‌شود چرا که نباید بنگاه‌های مسکن عاملی برای گرانی باشند.
,
 
,
طاهری با بیان اینکه با دستور شورای تامین استان و نظارت‌های اصناف، 37 بنگاه غیر مجاز پلمب شد، افزود: 16 بنگاه غیرمجاز نیز شناسایی شده است که نسبت به پلمب اقدام می‌شود.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر965 بنگاه مجاز در زنجان فعالیت می‌کنند اما هیچ مجوز دیگری در این زمینه تا اطلاع ثانویه صادر نمی‌شود.
,
 
,
رئیس اتحادیه مشاوران مسکن زنجان بیکاری را عامل بسیار مهمی برای افزایش بنگاه‌های املاک در زنجان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر هم بیشترین متقاضی در این زمینه وجود دارد اما مجوزی صادر نمی‌شود.
,
 
,
طاهری یادآور شد: مسکن در زنجان نسبت به سایر شهرهای همجوار ارزانتر بوده و زنجان از نظر آمار گرانی در وسط‌ های جدول قرار دارد.
,
 
,
وی گفت: حتی در شهرهای جنوبی کشور مسکن از زنجان گرانتر بوده و از استان همجواری همچون همدان نیز مسکن در زنجان ارزانتر گزارش شده است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه