اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان:

۲۳ هزار مشترک پر مصرف در همدان داریم/ تابستان بدون «خاموشی» با رعایت الگوی مصرف

۲۳ هزار مشترک پر مصرف در همدان داریم/ تابستان بدون «خاموشی» با رعایت الگوی مصرف
شیرزاد جمشیدی گفت: بیش از ۵۹۶ هزار مشترک برق در کل استان داریم که از این تعداد، مشترکان زیادی الگوی بهینه مصرف برق را رعایت می کنند و حدود ۲۳ هزار مشترک پر مصرف در استان داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیرزاد جمشیدی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: در استان همدان ۱۰ نیروگاه تولید برق داریم که ۶ نیروگاه آن خورشیدی است و وظیفه تامین برق استان را برعهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: در سال ۹۸ سرانه مصرف برق خانوارها یک هزار  ۸۹۶ کیلووات بوده است که نسبت به سال ۹۷، ۲ درصد رشد داشته و نشان دهنده این است که باید در مدیریت مصرف برق دقت داشته باشیم.

,

تابستان بدون خاموشی با رعایت الگوی مصرف توسط مشترکان

, تابستان بدون خاموشی با رعایت الگوی مصرف توسط مشترکان, تابستان بدون خاموشی با رعایت الگوی مصرف توسط مشترکان,

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با توصیه برای رعایت الگوی مصرف برق توسط مشترکان افزود: در صورتی که مردم مانند سال گذشته مصرف برق را مدیریت کنند در ماه های گرم و فصل تابستان خاموشی خاموشی نخواهیم داشت در غیر این صورت مجبور به اعمال خاموشی هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی، خانگی، صنعت، عمومی و تجارت انواع تعرفه های شرکت توزیع برق هستند، گفت: هرساله از نیمه خرداد اوج مصرف برق در استان شروع می شود و در مرداد ماه به پیک خود می رسد.

,

جمشیدی اظهار داشت: سال گذشته پیک مصرف برق در استان به ۶۹۴ مگاوات رسید که با صرفه جویی مردم و همکاری با شرکت توزیع برق، خاموشی در استان نداشتیم.

,

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان ادامه داد: با رعایت مردم هزینه های قبض مشترکان نیز کاهش می باید به گونه ای که با ۱۰ درصد صرفه جویی دو برابر از هزینه های قبض برق کاهش می یابد و کمک بزرگی به شرک توزیع برق است.

,

حدود ۲۳ هزار مشترک پر مصرف در استان داریم

, حدود ۲۳ هزار مشترک پر مصرف در استان داریم, حدود ۲۳ هزار مشترک پر مصرف در استان داریم,

وی گفت: بیش از ۵۹۶ هزار مشترک برق در کل استان داریم که از این تعداد مشترکان زیادی الگوی بهینه مصرف برق را رعایت می کنند و حدود ۲۳ هزار مشترک پر مصرف در استان داریم.

,

جمشیدی با بیان اینکه مردم در صورت همکاری در ساعات اوج مصرف مشمول تخفیف می شوند، افزود: مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند و پرمصرف باشند نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد هزینه مصرفشان بالاتر می رود.

,

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان بیان کرد: ساعات ۱۲ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۴ به عنوان ساعات اوج بار محسوب می شوند و از شهروندان درخواست داریم در این ساعات از وسایل پر مصرف استفاده نکنند و در مصرف برق صرفه جویی کنند تا با خاموشی مواجه نشویم.

,

وی با اشاره به تخفیفات در نظر گرفته شده برای مشترکان خانگی، ادارات، صنعتی و تجاری اظهار داشت: در مجموع برای این مشترکان حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تخفیف و پاداش در نظر گرفته شده است.

,

جمشیدی با بیان اینکه در تابستان الگوی مصرف برق در ماه، ۳۰۰ کیلووات اعلام شده، گفت: به صورت هفتگی پیک بار مجاز استان اعلام می شود که در صورت رعایت مصرف و صرفه جویی و مصرف کمتر از این پیک در استان خاموشی نخواهیم داشت که این پیک در این هفته ۶۶۰ مگاوات است و اگر فراتر از این مقدار باشد مجبور به اعلام خاموشی هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه