اخبار داغ

در پی ورود 120 گردشگر به استان همدان؛

آقای میراث! «سلامت مردم همدان» را فدای گردشگری نکنید!

آقای میراث! «سلامت مردم همدان» را فدای گردشگری نکنید!
در حالیکه استان تهران به مرز وضعیت قرمز و هشدار رسیده و به گفته مسئولان بهداشت و استاندار تهران باید محدودیت های جدید و جدی اعمال کنند ورود ۱۲۰ گردشگر به همدان با چه نیتی صورت می گیرد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ علی خاکسار، معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان روز گذشته در گفت‌وگو با یکی از رسانه ها از ورود نخستین قطار گردشگری در سال ۹۹ به همدان خبر داد و اظهار کرد: طبق هماهنگی با مسئولان مربوطه در راه آهن جمهوری اسلامی و شرکت خدمات مسافرتی حامی گشت، مجری قطارهای گردشگری لرستان و سوادکوه، نخستین قطار گردشگری همدان در سال ۹۹ فردا از تهران به همدان حرکت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی همچینین گفته بود  که گردشگران بعد از بازدید از غار علیصدر، شهر جهانی سفال را بازدید کرده و پس از دیدن چند جاذبه شهر همدان، عصر فردا به تهران بازمی‌گردند.

,

در حالیکه وضعیت شیوع کرونا بسیار ترسناک و نگران کننده شده ورود قطار گردشگری آن هم از مبداء تهران به همدان که در روزهای اخیر از طرف مسئولان نسبت به وضعیت قرمز و مبتلایان هشدار داده شده  واقعا محل سوال است.

,

تهران که در روزهای اخیر بیشترین مبتلایان را داشته و عن قریب به دلیل انتشار وسیع و با سرعت کرونا ممکن است به مرز تعطیلی مجدد ادارات و ارگان های مختلف آن منجر شود، چرا مسئولین گردشگری به هر لطایف الحیلی تمایل به نشان دادن وضعیت عادی دارند؟

,

آقایان گردشگری، در حال حاضر بازگشایی هتل ها و رستوران ها و دیگر اماکن زیر نظر این سازمان باعث افزایش مبتلایان به کرونا شده است چرا چنین تدبیر می کنید؟

,

آیا با تدبیر می خواهید گردشگری را رونق بخشید؟ این اسمش نه تدبیر است و نه رونق گردشگری!

,

رونق گردشگری اگر در برابر سلامت مردم این شهر قرار گیرد قطعا آسیب های مالی و مادی بیشتری نسبت به ضررهای مالی موج اول کرونا که باعث تعطیلی مراکز فرهنگی و اجتماعی شد، خواهد داشت.

,

در حالیکه استان تهران به مرز وضعیت قرمز و هشدار رسیده و به گفته مسئولان بهداشت و استاندار تهران باید محدودیت های جدید و جدی اعمال کنند ورود ۱۲۰  گردشگر به همدان با چه نیتی صورت می گیرد؟

,

آیا ورود گردشگران آن هم از تهران به همدان و بازدید از غار علیصدر، شهر جهانی سفال و به تعبیر حضرتتان بازدید از چند جاذبه شهر همدان آیا تضمین کننده عدم انتقال ویروس کرونا است، یا باز هم بسیاری از شهروندان همدانی را درگیر این ویروس خواهد کرد؟

,

آقای خاکسار برای جذب گردشگر خارج از استان فعلا عجله نکنید و در صورت تمایل ابتدا برای هم شهریان و هم استانی ها برنامه بازدید بگذارید نه خارج از استان آنهم از استانی که در وضعیت قرمز قرار دارد!

,

آقای میراث سلامت مردم را فدای گردشگری نکنید!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه