اخبار داغ

کارشناس سیاسی هرمزگان:

مردم آمریکا زیر چکمه های کاخ سفید دیگر تاب نفس کشیدن ندارند

مردم آمریکا زیر چکمه های کاخ سفید دیگر تاب نفس کشیدن ندارند
حجت الاسلام محیایی گفت::کشوری که داعیه ی حکومت بر جهان را دارد مردمش زیر چکمه های کاخ سفید نشین ها تاب نفس کشیدن ندارند و او که ادعای طراحی تابستان داغ برای کشورهای مستقل سرداده امروز در آتش خشم ساکنانش می سوزد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محیائی کارشناس سیاسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد:امروز که روز افشای حقوق بشر آمریکاست می بینیم آمریکا در شرائطی به سر می برد که جهانیان اوج ادعاهای کذب اربابان تروریست عالم را مشاهده کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس سیاسی هرمزگان افزود:کشوری که داعیه ی حکومت بر جهان را دارد مردمش زیر چکمه های کاخ سفید نشین ها تاب نفس کشیدن ندارند و او که ادعای طراحی تابستان داغ برای کشورهای مستقل سرداده امروز در آتش خشم ساکنانش می سوزد.

,

محیایی ادامه داد:اگر کسی با دیدن جنایات هولناک ارتش تروریست امریکا در حمله به هواپیمای مسافربری و ترور فرمانده ارشد یک ملت و هزاران جنایت دیگر، کاخ سفید را لایق مذاکره ای که قبلا یک بار نقض شده ببیندقطعا چون کوری است که در پی گم کردن مجدد عصای خویش است.
وی با توجه به شرائط اقتصادی و مشکلات مردم اضافه کرد : تنها راه برون رفت از اوضاع حال حاضر نگاه به درون وتکیه بر توان جوانانی است که همین کدخداها به دنبال جذب آنها هستند
کارشناس سیاسی هرمزگان اضافه کرد:مشکلات امروز ما نتیجه معطل کردن کشور به معاهدات آمریکا واروپاست که نتیجه آن شهادت سردار دلها از طرف آمریکا وقطعنامه شورای امنیت توسط اروپائی هاست.
حجت الاسلام محیایی با تبریک ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت وولایت علی بن موسی الرضا (ع) خاطرنشان کرد:ما به برکت خون شهیدان وهدایت امام خامنه ای راه امام خویش را ادامه خواهیم داد.

,
,
,
,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه