اخبار داغ

پرداخت برای جشنواره برگزار نشده از جیب مردم؛

وقتی اولویت‌های اصلی شورای شهر یزد فراموش می‌شود

وقتی اولویت‌های اصلی شورای شهر یزد فراموش می‌شود
برخی اعضای شورای شهر یزد نسبت به فراموشی اولویت‌های اصلی این شورا منتقدند و می‌گویند اگر بنا به عمل به تعهدات باشد ابتدا شهرداری باید به تعهدات با اولویت‌های بالاتر و انجام شده عمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، در حالی شورای شهر یزد مبلغ قابل توجهی را جهت جشنواره عروسکی که اصلا برگزار نشده، پرداخت کرده است که طبق گفته برخی اعضای شورا، طلب پیمانکاران شهرداری که باید حق و حقوق کارگران خود را بپردازند هنوز پرداخت نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

غلامعلی سفید رئیس شورای شهر یزد چند روز قبل در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در پاسخ به چرایی پرداخت هزینه برای جشنواره عروسکی که اصلا برگزار نشده است، گفته بود: برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی در یزد با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی است و بر اجرای این برنامه بعد از فراهم آمدن شرایط اصرار داریم.

, یزدرسا,

این سخنان سفید در حالی است که محسن عباسی هرفته رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به هزینه‌های سرسام‌آور مدیریت شهری، گفت: در شرایط فعلی شهرداری در تأمین بودجه آسفالت معابر خود هم معطل مانده و اگر دستگاه‌ها وارد میدان نشوند نمی‌توان به احداث پارک برای بانوان در یزد امیدوار بود.

, یزدرسا,

سید محمدعلی پاکنژاد دیگر عضو شورای شهر یزد نیز در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در واکنش به پرداخت قسط دوم جشنواره برگزار نشده تئاتر عروسکی در یزد گفت: اگر بنا به عمل به تعهدات باشد ابتدا شهرداری باید به تعهدات با اولویت‌های بالاتر و انجام شده عمل کند.

, یزدرسا,

عضو شورای شهر یزد افزود: آنچه از گفته‌های جناب سفید در سایت‌ها خواندم این بود که باید به شهرداری به تعهداتش عمل کند بر فرض که پرداخت به این جشنواره عمل درستی است اما سؤال من از رئیس محترم شورا این است که پرداخت به این جشنواره اولویت دارد یا پرداخت به پیمانکاران شهرداری که باید حق و حقوق کارگران خود را بپردازند؟ حق بیمه نیروهای شرکتی که برخی از آن‌ها در آستانه بازنشستگی بوده و برای همین موضوع معطل مانده‌اند مهم‌تر بوده یا جشنواره عروسکی؟

,

پاکنژاد اظهار داشت: این‌ها مواردی است که کمیسیون فرهنگی و ریاست شورا باید به صورت شفاف پاسخگو باشد و نسبت به آن به مردم گزارش بدهد.

,

وی تاکید کرد: آقای سفید است که اصرار به برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی دارد نه شورای شهر، بنابراین اولویت‌های مهم دیگری در بین قراردادهای شهردای وجود دارد و نباید شورا همه فشار را به مردم وارد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه