اخبار داغ

عطر حریم امام رئوف در شهر ملایر پیچیده شد

عطر حریم امام رئوف در شهر ملایر پیچیده شد
ملایر امروز به مناسبت ایام دهه کرامت میزبان کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خدام و پرچم حریم رضوی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ ملایر امروز به مناسبت ایام دهه کرامت میزبان کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خدام و پرچم حریم رضوی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

برنامه این کاروان از صبح امروز و با استقبال در ورودی شهر ملایر آغاز شد و با توجه به وضعیت بیماری کرونا برنامه مردمی در ملایر برگزار نشد.

,

حضور در مقبره شهدای گمنام واقع در بام ملایر در عطرافشانی این قبور مطهر نخستین برنامه خدام امام رضا در ملایر به همراه مسئولین شهرستان بود.

,

, ,

با حضور کاروان زیر سایه خورشید در فرمانداری و آیین تجلیل از خانواده‌های اهداکننده عضو ملایری در سال ۹۹ برگزار شد.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خراسانی از خدام حریم رضوی در این آیین اظهار کرد: این کاروان پیام‌آور مهر و مهربانی امام رئوف است.

,

وی افزود: همه‌سال ما زیر سایه خورشید مهربانی امام رضا(ع) هستیم و حضور این پرچم در ایام دهه کرامت درواقع تجدید پیمانی نو با امام رضا(ع) است.

,

, ,

خادم حریم رضوی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و مسائل مطرح‌شده درباره عدم حرکت این کاروان تأکید کرد: کاروان زیر سایه خورشید امسال علاوه بر پیان آور تجدید پیمان با امام رضا(ع)، پیام‌آور سلامت هم هست.

,

وی بابیان اینکه این کاروان با رعایت همه موارد بهداشتی در شهرهای مختلف حضور دارد، تصریح کرد: امام رضا(ع) نسبت به‌سلامت جامعه دغدغه فراوانی داشته است و احادیث متعددی از امام رضا(ع) جهت سلامت وجود دارد که در غالب کتاب طب الرضا جمع‌آوری‌شده است.

,

حجت‌الاسلام خراسانی با اشاره به آیاتی از قرآن درباره بخشیدن جان به مؤمنین تصریح کرد: کسی که حاضر می‌شود اهدای عضو کند دارای روح بزرگی است و اجری عظیم در نزد خدا دارد.

,

, ,

در این آیین از خانواده مرحومان فرهاد کلبعلیان، شبیر جافری و محمد محمودی که در سال ۹۹ با اهدای عضو به ۱۰ نفر جان تازه‌ای بخشیدند، تجلیل شد.

,

اهدای هدیه متبرک حریم امام رضا(ع) به امام‌جمعه ملایر دیگر برنامه زیر سایه خورشید در ملایر بود.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری در دیدار با خدام حریم رضوی اظهار کرد: حضور خادمان آستان امام رضا(ع) همچون حضور خود امام رضا(ع) در شهر و دیارها است.

,

وی بیان کرد: این حضور نشان از محبت و صفای معنوی آستان قدس رضوی و نشان از مهرابانی امام رضا(ع) است.

,

امام‌جمعه ملایر تأکید کرد: این حضور برای بیعت مجدد با ائمه اطهار است و پس‌ازاینکه افراد مختلف از دو و نزدیک به زیارت امام رضا(ع) مشرف می‌شوند، امام رضا(ع) خادمان خودش را به دیدار زائران می‌فرستند.

,

 

, ,

وی بابیان اینکه ما امام رضا(ع) را مظهر رأفت می‌دانیم، تصریح کرد: حضور خادمان در شهرهای مختلف نشانه‌ای از رأفت و رحیمیت امام رضا(ع) به دوستداران و شیعیان خودشان است.

,

در این دیدار هدیه‌ای متبرک از آستان قدس به امام‌جمعه ملایر اهدا شد و از طرف اهالی شهرستان نیز هدایایی به خادمان آستان قدس هدیه شد.

,

دیدار با خانواده مدافع سلامت مرحوم محمود افشاری پایان‌بخش برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در ملایر بود.

,

, ,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خراسانی از خدام حریم رضوی در این دیدار تصریح کرد: کسی که جان خود را در این دوران فدا کرده تا مردم کمتری به بیماری کرونا گرفتار شوند نمود کامل ایثار است.

,

, ,

وی افزود: به‌خوبی دیده شد که در جای‌جای دنیا چگونه با بیماران کرونایی برخورد شد اما در ایران اسلامی کارکنان بهداشت و درمان جان خود را فدا کردند که مرم در سلامت کامل باشند.

,

خادم آستان قدس رضوی تصریح کرد: کادر درمان با ایثار جان خود برای سلامت جامعه تلاش کردند و که جای قدردانی فراوان دارد.

,

در پایان این دیدار از خانواده مرحوم افشاری تقدیر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه