اخبار داغ

مدیر عامل سایپا آذربایجان‌ خبر داد؛

راه‌اندازی خط صادراتی موتور پراید در تبریز/ 95 درصد قطعات داخلی است

راه‌اندازی خط صادراتی موتور پراید در تبریز/ 95 درصد قطعات داخلی است
مدیر عامل سایپا آذربایجان گفت: خط مونتاژ موتور پراید برای صادرات به عراق و سوریه را هفته گذشته در تبریز با ظرفیت تولید 500 دستگاه موتور پراید در ماه راه‌اندازی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، روح‌اله زینالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:به پشتوانه تداوم تولید در گروه خودروسازی سایپا و با عنایت به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با نام جهش تولید، شرکت سایپا آذربایجان در تحویل قطعات تولیدی خودرو به مشتریان در اوایل تابستان سال 99 در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۵۵ درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: سایپا آذربایجان در حالی موفق به افزایش تولید قطعات خودرو در سه ماه گذشته شده است که علاوه بر محدودیت های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شدید بین‌المللی، شیوع ویروس کرونا نیز اجرای پروتکل‌های بهداشتی و برخی محدودیت های کاری را الزام آور کرده بود.

,
زینالی با بیان اینکه این شرکت تغییر و تحول در سبد محصولات خود را در قالب یک جراحی بزرگ در سال سخت تحریم و کرونا در دستور کار قرار داده است، افزود: آخرین بخش از کارهای مربوط به تولید میل بادامک و ستون فرمان خودروی تیبا و کوئیک در مراحل پایانی و تولید با تیراژ بالا به زودی محقق شده و با توجه به خروج و اتمام تولید پراید، مراحل مهندسی تبدیل خطوط از پراید به تیبا در ماه‌های جاری عملیاتی خواهد شد.
,
 
,
مدیرعامل سایپا آذربایجان گفت: خانواده تیبا بیشترین سهم از تولیدات سایپا را در سال جاری به خود اختصاص داده و سایپا آذربایجان به عنوان یکی از تامین کنندگان قطعات این خودرو به‌شمار می رود.
,
 
,
وی از افزایش دوبرابری میزان فروش در سال 98 خبر داد و اضافه کرد: سال 1397 بیش از 53 میلیارد تومان فروش داشتیم که سال گذشته این عدد به 110 میلیارد تومان رسید و‌ برای امسال نیز بودجه 250 میلیارد تومانی هدف‌گذاری کرده‌ایم. هیچ‌گونه بدهی مالیاتی نداریم و از تامین اجتماعی نیز مفاصا حساب دریافت کرده‌ایم.
,
 
,
زینالی افزود: به ازای هر نیروی کاری که بازنشسته می‌شود، نیروی جوان جایگزین می‌کنیم و در یک سال اخیر 131 نفر نیروی کار جذب و به کارگیری شده‌اند.
,
 
,
وی با بیان اینکه کیفیت قطعات تولیدی سایپا آذربایجان به بالاترین حد خود رسیده است، گفت: شیوع کرونا در روند صادرات اجناس ما به عراق و سوریه با برند سایپا آذربایجان مشکلاتی ایجاد کرد ولی توانستیم خط مونتاژ موتور پراید برای صادرات به عراق و سوریه را هفته گذشته در تبریز با ظرفیت تولید 500 دستگاه موتور پراید راه‌اندازی کنیم.
,
 
,
زینالی بیان داشت: چنان‌که بلبرینگ‌سازی تبریز تولید بلبرینگ را ادامه دهد، دیگر مجبور به واردات از چین نمی‌شویم. بالای 95 درصد قطعات خود را از داخل استان تامین می‌کنیم و قطعات مورد نیاز برای ساخت گیربکس نیسان را از قطعه‌سازان تبریز خریداری می‌کنیم. ابزار آلات خود را از کشورهای پرتغال، ترکیه، ایتالیا‌، آلمان و اوکراین نیز تامین می‌کنیم و صرفا چینی نیست.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه