اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

30 نفر کرونا مثبت در خلیل آباد قرنطینه خانگی هستند / فاصله گذاری اجتماعی باید با جدیت بیشتری رعایت شود

30 نفر کرونا مثبت در خلیل آباد قرنطینه خانگی هستند / فاصله گذاری اجتماعی باید با جدیت بیشتری رعایت شود
قاسم پور با بیان اینکه 7 نفر مشکوک به کرونا بستری داریم که تست یک نفر تا به امروز مثبت اعلام شده و 30 نفر کرونا مثبت در شهرستان وجود دارد که قرنطینه خانگی هستند، گفت: باید فاصله گذاری اجتماعی را با جدیت بیشتری رعایت کنیم و حتماً از ماسک در اجتماعات و مکان های عمومی استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در نشست با روابط عمومی و رابطین سلامت ادارات شهرستان که در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، اظهار داشت: خواسته یا ناخواسته به شرایط پیک کرونا برگشته ایم و در برخی از نقاط شهرستان اصلاً شرایط مناسبی از لحاظ کرونا نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه دو میلیارد در اسفندماه سال گذشته تا پایان فروردین هزینه شهرستان خلیل آباد از بخش های مختلف پویش مردمی، خیرین، اداری و... شد تا بتوانیم به خانواده های آسیب دیده از کرونا کمک کنیم، خاطرنشان کرد: امروز به سر خط اول، شروع جدید و... برگشته ایم و تفاوت این است که امروز تجربه گذشته را داریم.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه باید آسیب شناسی و بررسی داشته باشیم که هزینه های انجام شده و نیروهای انسانی در حوزه کادر درمان، بهورز و... از بین برود، تصریح کرد: امکان ندارد که ما بخش بزرگی از اقتصاد را تعطیل کنیم و باید کار مردم در بخش های مختلف با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود.

,

وی با اشاره به اینکه بانک ها به هیچ عنوان وضعیت خوبی ندارند و کارمندان بانک ها اولین نفراتی هستند که در این بخش صدمه می بینند، اذعان کرد: باید فاصله گذاری اجتماعی را با جدیت بیشتری رعایت کنیم و حتماً از ماسک در اجتماعات و مکان های عمومی استفاده کنیم.

,

قاسم پور با بیان اینکه 7 نفر مشکوک به کرونا بستری داریم که تست یک نفر تا به امروز مثبت اعلام شده است، عنوان کرد: 30 نفر کرونا مثبت در شهرستان وجود دارد که قرنطینه خانگی هستند.

,

وی با تاکید بر اینکه باید نهادسازی، فرهنگ سازی و کمک شود تا باور عمومی ایجاد شود که شرایط خوبی نداریم، تشریح کرد: مطمئن هستم که می توانیم کرونا را کنترل کنیم فقط باید باور داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه