اخبار داغ

امام جمعه تبریز در انتقاد از برخی نامه‌نگاری‌ها به رهبر انقلاب؛

بجای نامه‌نگاری، پاسخگوی وضع موجود باشید

بجای نامه‌نگاری، پاسخگوی وضع موجود باشید
حجت‌الاسلام والمسلیمن آل‌هاشم گفت: آنهایی که خودشان مسبب بلبشوی وضع موجود و اتفاقات آن هستند، برای فرار از پاسخگویی پای رهبری را به میان می آورند درحالی که باید پاسخگوی وضعیت موجود باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در نشست تخصصی بنیاد غدیر با بیان اینکه شخصیت موسس بنیاد غدیر بسیار بزرگ و والاست به طوریکه وصیت آیت الله خزعلی این بود که روی سنگ قبرش بنویسند، سرباز روح الله خمینی اظهار داشت: ما در خصوص غدیر خم باید فعالیت‌های مهمی انجام دهیم. گرامیداشت غدیر نباید تنها به برگزاری جشن محدود شود بلکه باید در زمینه‌های مختلف این رویداد بزرگ گرامی داشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: متاسفانه در تبیین شخصیت والای علمی و اخلاقی علامه امینی در کل کشور خصوصا در دیار آذربایجان که این علامه بزرگ متعلق و زاده آذربایجان است، کم کاری کرده‌ایم.
,
 
,
آل هاشم با بیان اینکه یکی از راه‌های تبیین، تشریح و معرفی شخصیت های برزگی همچون علامه امینی تبیین زبانی و بازگویی سجایای علمی و اخلاقی آنهاست، ابراز داشت: علامه امینی را باید فرشته حقیقت دانست چراکه جان خود را در راه بازخوانی غدیر و اعلام حق و حقیقت قرار داد.
,
 
,
امام جمعه تبریز افزود: علامه امینی، بحر صورتی بود که حقیقت در او موج میزد و رودخانه یقین در سراسر وجودش جاری و ساری بود. او قله دانش و تواضع را با خود در یکجا جمع کرده بود.
,
 
,
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به شاهکار بزرگ علامه امینی در نگارش کتاب الغدیر تاکید داشت: ایشان هستی خود را در کوره عشق علی ریخت. عشق او به علی سبب پیدایش الغدیر شد چراکه گفته بود، هربار پشت میز مینشستم تا برای الغدیر بنویسم، انگار حضرت علی(ع) در کنار میز نشسته و موضوعات را دیکته میکرد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در انتهای سخنانش با اشاره به برخی نامه نگاری ها به رهبر انقلاب تصریح کرد: از خدا میخواهیم همه ما را ثابت قدم در مسیر ولایت قرار دهد؛ خیلی ها خود را ولایت مدار میدانستند اما در بزنگاه‌ها در این مسیر ثابت قدم نبودند.
,
 
,
وی گفت: نمیشود ما بگوییم پیرو خط امامیم اما امروز چیز دیگری بگوییم، یا نامه سرگشاده بنویسیم! آنهایی که خودشان مسبب بلبشوی وضع موجود و اتفاقات آن هستند، برای فرار از پاسخگویی پای رهبری را به میان می آورند درحالی که باید پاسخگوی وضعیت موجود باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه