اخبار داغ

وزیر راه و شهرسازی:

بودجه راه‌های روستایی، استانی شد

بودجه راه‌های روستایی، استانی شد
اسلامی با بیان اینکه بودجه راه های روستایی استانی شده است گفت: ما بودجه ملی در این رابطه نداریم ولی با مقدوراتی که هست و توافقی که با استاندار انجام شده تلاش می کنیم تا کار مشترکی برای محرومیت زدایی انجام دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسلامی عصر امروز در  مراسم آغاز عملیات اجرایی قطعه چهارم  جاده پلدختر به خرم آباد، اظهار داشت: بی سابقه ترین تحریم ها در طول تاریخ برای ایران اعمال شده با این وجود، هرگز نتوانستند ملت و کشور ایران را متوقف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: ما باید قدردان این ملت باشیم و خدا را شاکر باشیم که مردم ما از این درجه رفیع ایمانی برخوردارند و با لبیک به ندای رهبر در تمام صحنه ها حضور دارند.
,
 
,
وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: در جریان سیل، شرکتهای پیمانکاری و راهداری ما از اقصی نقاط کشور داوطلبانه ماشین آلات شان را اعزام می کردند و بیش از 300 دستگاه را برای خدمتگزاری به سیل زدگان به لرستان آوردند که جای تقدیر و تشکر دارد.
,
 
,
وی تصریح کرد: در مقابل برخی از دستگاه‌های اجرایی چند روز برای ما کار کردند و بعد صورت حسابشان را ارسال کردند.
,
 
,
وزیر راه در خرم آباد: راه‌های تمام روستاهای بالای 50 خانوار کشور آسفالت می‌شود
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: راهداری لرستان در مدت چهار ماه، هزار و 500 متر پل احداث کرده است که در این شرایط مالی و بودجه ای کار قابل توجهی بوده است.
,
 
,
اسلامی بیان کرد: ما در این چند سال همه بلایای طبیعی را تجربه کردیم و این راهداری ها بودند که در آن شرایط سخت به کمک مردم آمدند و زیرساخت ها را احیا کردند.
,
 
,
وی با اشاره به پروژه جاده پلدختر به خرم آباد، تصریح کرد: این پروژه برای ما حائز اهمیت بود  و باید تصمیم راهبردی اتخاذ می‌کردیم چون 30 کیلومتر از این جاده به طور کامل از بین رفته بود در نتیجه بخش های از مسیر راه که از رودخانه کشکان آسیب پذیری داشت را به نقاطی که بیشترین ایمنی ممکن داشت منتقل و بقیه راه را بازسازی کردیم.
,
 
,
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پلدختر یک نقطه کانونی ترانزیتی است، افزود: بودجه راه‌های روستایی، استانی شده و ما بودجه ملی در این رابطه نداریم ولی با مقدوراتی که هست و توافقی که با استاندار انجام شده تلاش می کنیم تا کار مشترکی برای محرومیت زدایی انجام دهیم و پروژه هایی که به پیشرفت استان کمک می کند را سرعت ببخشیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه