اخبار داغ

رئیس اداره بهداشت آمل:

افزایش 2 برابری بیماران کرونایی در آمل طی 4 روز/ مردم رعایت نکنند هفته‌های آینده فاجعه داریم

افزایش 2 برابری بیماران کرونایی در آمل طی 4 روز/ مردم رعایت نکنند هفته‌های آینده فاجعه داریم
فرامرز اکبری با اشاره به اینکه بیش از 80 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان امام آمل بستری هستند گفت: اگر همین منوال پیش برود، موج کرونا برای هفته بعد و دو هفته بعد تشدیدتر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه بیش از 80 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) آمل بستری هستند، گفت: وضعیت امل از روز گذشته قرمز شده است و اگر به همین منوال پیش بروند و مردم پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند در هفته های بعد باید انتظار فاجعه را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در چهار روز گذشته بیماران در آمل دو برابر شده اند، عنوان کرد: 70 درصد بیماران کرونایی در مراسم عزاداری و عروسی ها مبتلا به این ویروس شدند.

رئیس اداره بهداشت امل تصریح کرد: همین منوال پیش برود، موج کرونا برای هفته بعد و دو هفته بعد تشدید تر خواهد شد.

وی با وجود وضعیت قرمز آمل از مردم خواست تا در حد ضروری در مراسمات حضور نداشته باشند و خاطرنشان کرد: امام جمعه آمل تصمیم به عدم برگزاری نماز جمعه در این هفته گرفتند و این نشان از وضعیت مهم شهرستان را نشان می دهد.

اکبری به رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک تاکید کرد و افزود: مردم همچنان باید توصیه ها را جدی بگیرند و موارد بهداشتی را رعایت کنند، از جامعه انتظار می رود مانند گذشته رفتار کنند و با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات ضروری مراقب سلامتی خود و دیگران باشند.

وی جدی ترین مسئله بهداشت را دست ها دانست و اظهار کرد: دست‌ها را با اب و صابون و یا مواد ضدعفونی مرتبا بشوید و در تجمات حتما از ماسک استفاده کنید.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: برای نظارت اکیپ های ما به تالارها مراجعه می کنند تا بیش از 50 درصد ظرفیت خود استفاده نکنند و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی تذکر خواهند داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه