اخبار داغ

امام جمعه اراک:

نظارت بر قیمت‌ها توسط دستگاه‌های نظارتی یک ضرورت مهم است/ احسان و نیکوکاری موجب تحول در جامعه می‌شود

نظارت بر قیمت‌ها توسط دستگاه‌های نظارتی یک ضرورت مهم است/ احسان و نیکوکاری موجب تحول در جامعه می‌شود
آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه دستگاه های نظارتی نقش خود را در تنظیم بازلر به خوبی ایفا کنند، گفت: دستگاه‌های نطارتی نباید بگذارند هرج و مرج در قیمت‌ها ایجاد شود و زمینه برای عده‌ای سوء استفاده کننده فراهم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی(ع)، گفت: امام رضا(ع) در سیره رفتاری خود همواره مردم را به خدمت گذاری و خوش اخلاقی نسبت به یکدیگر توصیه می کردند و این امروز برای ما مسئولین و همه مردم باید درس بزرگی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی با اشاره به اینکه اخلاص برای انسان همه کمالات و ارزش ها را به ارمغان می آورد، افزود: اخلاص در عمل، نیت و گفتار یک ضرورتی است که باید همواره از خداوند متعال درخواست کنیم چراکه انسان مملو از ضعف ها و ناتوانایی ها است و تنها اخلاص است که می تواند برای او راهگشای باشد.

,

امام جمعه اراک اظهار داشت: خوشبختانه در کشور به واسطه انقلاب اسلامی سفره اهل بیت(ع) پهن شده و در استان مرکزی هم با ایجاد حوزه های علمیه تخصصی این سفره به خوبی قابل نمایش است و امروز ما باید این هنر را داشته باشیم که از این سفره الهی و ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.

,

وی با بیان اینکه در گذشته مردم برای شنیدن احادیث اهل بیت(ع) و بهره مندی از معارف اسلام باید سختی های زیادی می کشیدند،گفت: خوشبختانه امروز این سفره الهی و معارف ناب اسلام ناب محمدی(ص) در اختیار ماست و ما باید قدر این نعمت ارزشمند را به خوبی بدانیم و از آنها به درستی استفاده کنیم.

,

اهل بیت(ع) تابلوی روشن اسلام ناب محمدی(ص) هستند

, اهل بیت(ع) تابلوی روشن اسلام ناب محمدی(ص) هستند, اهل بیت(ع) تابلوی روشن اسلام ناب محمدی(ص) هستند,

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه اهل بیت(ع) تابلوی روشن اسلام ناب محمدی(ص) هستند،گفت: علم و معرفت موجود در خانواده اهل بیت(ع) با هیچ خانواده ای قابل مقایسه نیست و اسلام ناب محمدی(ص) درون خانواده اهل بیت(ع) است.

,

وی افزود: اهل بیت(ع) همه وجودشان وقف اسلام و راه خدا بود و به دنبال سهم‌خواهی نبودند و انقلاب اسلامی هم برگرفته از این مکتب نورانی است اما اسلام آمریکائی و صهیونیستی به دنبال منفعت ها و غارتگری های خودشان هستند.

,

امام جمعه اراک با بیان اینکه امروز ایران اسلامی افتخار می کند از پیروان واقعی اهل بیت(ع) است، گفت: ما امروز میراث داران مکتب اهل بیت(ع) هستیم و باید به خوبی از این میراث ارزشمند پاسداری و حفاظت کنیم.

,

وی بیان کرد: دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی که امانت بزرگ الهی و میراث اهل بیت(ع) است یک وظیفه دینی و شرعی است که همه باید به خوبی آن را انجام دهیم.

,

رزمایش کمک مومنانه برگرفته از مکتب و سیره اهل بیت(ع) است

, رزمایش کمک مومنانه برگرفته از مکتب و سیره اهل بیت(ع) است, رزمایش کمک مومنانه برگرفته از مکتب و سیره اهل بیت(ع) است,

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه برگرفته از مکتب و سیره اهل بیت(ع) است،گفت: در استان مرکزی مردم به طور قابل توجهی در این رزمایش خوش درخشیدند و نشان دادند از پیروان واقعی اهل بیت(ع) هستند.

,

وی ادامه داد: تهیه و توزیع بیش از ۱۴۵ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه یک اقدام بسیار ارزشمند است و امروز باید همه کمک کنیم تا این اقدامات ادامه دار باشد و بتوانیم با اقدامات موثر سختی هایی که برای عده ای ایجاد شده کاهش دهیم و این یک عبادت بزرگ محسوب می شود.

,

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه احسان کردن به یکدیگر باعث ایجاد تحول می شود،گفت: اگر می خواهیم تحول عظیم در جامعه به وجود آوریم باید نیکی کردن به یکدیگر را سرلوحه رفتارهای خود بگذاریم.

,

نظارت بر قیمت ها توسط دستگاه های نظارتی یک ضرورت مهم است

, نظارت بر قیمت ها توسط دستگاه های نظارتی یک ضرورت مهم است, نظارت بر قیمت ها توسط دستگاه های نظارتی یک ضرورت مهم است,

وی با اشاره به افزایش قیمت برخی از اجناس و کالاها بیان کرد: در شرایط اقتصادی که در آن قرار داریم نظارت بر قیمت ها توسط دستگاه های نظارتی یک ضرورت مهم است و دستگاه های نطارتی نباید بگذارند هرج و مرج در قیمت ها ایجاد شود و زمینه برای عده ای سوء استفاده کننده فراهم شود.

,

دری نجف آبادی افزود: دستگاه های نظارتی نقش خود را در تنظیم بازار و قیمت ها و از همه مهمتر برخورد با سوء استفاده کنندگان به خوبی ایفا کنند چراکه هرج و مرج در قیمت ها ظلم آشکار به ملت ایران است و نباید بگذاریم این ظلم انجام شود.

,

وی با اشاره به وضعیت نا به سامان مسکن گفت: رساندن هزینه های جانبی به حداقل و حتی صفر کردن باید اولویت مهم بنیاد مسکن انقلاب باشد چراکه بسیاری از مردم از نظر مسکن در وضعیت مناسبی نیستند.

,

امام جمعه اراک در این خصوص تصریح کرد: دستگاه های اجرایی و خدمت رسانی باید بیشتر به فکر مردم باشند و خدمت گذاری صادقانه را در دستور کار خود قرار دهند.

,

مجلس و دولت باید برای مسکن مردم برنامه جدی و عملیاتی داشته باشند

, مجلس و دولت باید برای مسکن مردم برنامه جدی و عملیاتی داشته باشند, مجلس و دولت باید برای مسکن مردم برنامه جدی و عملیاتی داشته باشند,

وی در پایان خاطر نشان کرد: مجلس و دولت علاوه بر اینها باید برای مسکن مردم برنامه جدی و عملیاتی داشته باشند باید بر نظارت بر قیمت ها و تنظیم بازار نقش خود را به خوبی ایفا کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه