اخبار داغ

آن چه در خطبه‌های نمازجمعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

مبارزه با فساد نیاز به تدبیر دارد/ مردم به نکات بهداشتی مقابله با کرونا توجه کنند/ دستگاه قضا با خائنین در آتش‌سوزی جنگل‌ها برخورد کند

مبارزه با فساد نیاز به تدبیر دارد/ مردم به نکات بهداشتی مقابله با کرونا توجه کنند/ دستگاه قضا با خائنین در آتش‌سوزی جنگل‌ها برخورد کند
امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه افرادی که به طور عمد اقدام به آتش سوزی مراتع و جنگل‌های استان می‌کنند خائن هستند و دستگاه قضایی باید برخورد قاطع و جدی با آن‌ها داشته باشدگفت: باید مردم بایددر خصوص کرونا بیشتر نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری را رعایت و از ماسک و دستکش استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس امام جمعه یاسوج و نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در خطبه های اول نماز جمعه این شهر گفت: افرادی که به طور عمد اقدام به آتش سوزی مراتع و جنگل‌های استان می‌کنند خائن هستند و دستگاه قضایی باید برخورد قاطع و جدی با آن‌ها داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز 13 تیرماه 99 شهر یاسوج با تبریک سالروز ولادت امام رضا(ع) گفت: آن حضرت مقام و منزلت بالایی دارد و زیارت بارگاه آن حضرت برای شیعیان ثواب زیادی است.

,

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به آتش‌سوزی کلینیک سینا در تهران گفت: باید مسائل امنیتی و ایمنی کار در مراکز مختلف بیشتر شود و مسوولان باید امنیت این مراکز را افزایش داده و دقت بیشتری شود چنان که این حادثه ضربه زیادی به کشور وارد کرد. 

,

حسینی در ادامه افزود: آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع استان خسارات سنگینی تا به حال به استان تحمیل کرده و هزینه‌هایی داشته و افرادی که به طور عمد اقدام به آتش سوزی مراتع و جنگل‌های استان می‌کنند خائن هستند و دستگاه قضایی باید برخورد قاطع و جدی با آن‌ها داشته باشد.

,

وی گفت: مردم هم مراقب باشند که به صورت سهوی هم باعث آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌های استان و از بین رفتن آن‌ها نشوند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان در خصوص کرونا هم گفت: وضعیت مناسبی در استان نیست تلفات در حال افزایش است که باید مردم باید بیشتر نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری را رعایت کنند و از ماسک و دستکش استفاده کنند چرا که برخی مناطق استان وضعیت قرمز شده است.

,

حسینی ادامه داد: مناطق زرد و با علائم هشدار هم مراقبت بیشتری کنند و از تجمعات غیر ضروری پرهیز شود برگزاری مراسم‌های عروسی و ترحیم با ازدحام جمعیت توجیهی ندارد که باید ممنوع شود چون سلامت و جان مردم به خطر می‌افتد.

,

وی در ادامه به ائتلاف سعودی آمریکایی برای حمله به یمن و جنایات چند ساله در این جنگ به انواع جنایت‌ها اشاره کرد و گفت: مجامع بین‌المللی سکوت کرده‌‌اند و سعودی‌ها مزدوران آمریکا و صهیونیستی هر کاری بخواهند با حمایت آن‌ها انجام می‌دهند.

,

حسینی گفت: عربستان سعودی حاشیه امن برای اسرائیل ایجاد کرده چرا که یکی از توطئه‌های دشمنان به جان هم انداختن مسلمانان است.

,

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار ویدئو کنفرانس با مسوولان قوه قضاییه گفت: معظم له در این دیدار مسائل مهمی را اشاره فرمودند که از جمله آن‌ها تاکید بر مبارزه با فساد در همه ابعاد اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و اجرا و برقراری عدالت و تلاش برای رونق اقتصادی و جلوگیری از تعطیلی واحدهای اقتصادی و صنعتی بود.

,

حسینی گفت: بسیاری از این واحدها به دلیل سوء مدیریت تعطیل شده‌اند که قوه قضاییه می‌تواند با پی‌گیری تخلفات آن‌ها را به چرخه تولید برگرداند.

,

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد در کشور به گونه‌ای نباشد که فکر شود در کشور همه مسوولان و کل دست اندرکاران اجرایی فاسد هستند این تصور خطر آفرین است و نیاز به تدبیر دارد  و موجب ناامیدی مردم به نظام و انقلاب می‌شود، مبارزه با فساد باید امیدبخش باشد.

,

خطبه های نماز جمعه شهرستان لنده

, خطبه های نماز جمعه شهرستان لنده, خطبه های نماز جمعه شهرستان لنده,

امام جمعه شهرستان لنده گفت: طمع ورزی و مذاکره ذلیلانه با غربی ها از روی نادانی نیست بلکه به دنبال ضربه وارد کردن به نظام است

امام جمعه لنده تاکیدکرد: طمع ورزی و مذاکره ذلیلانه با غربی ها از روی نادانی نیست بلکه به دنبال ضربه وارد کردن به نظام هستند وگر نه چرا به سمت جهش و تولید حرکت نمی کنند

حجت الاسلام والمسلمین سید هدایت محمودی اصل در خطبه های جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به تقوای الهی گفت: با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی گفت:امروز همه ما در برابر امورات دینی و معنوی خویش موظف هستیم.

وی افزود: روز جمعه روز اجتماع انسان ها در قیامت است و هیچ مومنی نیست که با قدم های خویش به سمت نماز جمعه حرکت کند و برای او حسنه ننویسند.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مسولان قضایی در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی فرمودند عامل فساد در کشور بحث ساختار های نامناسب و فاسد پرور و فساد زا است که جریان قدرت تحمل برخورد را ندارند و به پنهان کاری و یا فرار روی می آورند.

وی افزود:رسالت اصلی دستگاه قضایی تلاش برای کار نو و برخورد قاطع و سرعت بخشیدن به کارها و پرونده ها هستند و مردم خواهان برخورد با فساد دولتی و غیر دولتی است.

حجت الا سلام والمسلمین محمودی اصل  گفت:دادستان های کشور در بحث جهش تولید نظارت داشته باشند و متاسفانه ساختار نظارتی باعث این همه گرانی شده است و در اینجا چه کسی باید از حقوق مصرف کنند دفاع کند.

وی در ادامه اظهارکرد:در همین نرخ گذاری مرغ به دلیل عدم تامین نهاده های دامی از سوی دولت فشار بر گرده مردم است که نشان دهنده جریان دزد پروری است.

محمودی اصل گفت:گرانی مسکن و سایر ملزومات زندگی مردم باعث نگرانی مردم از دولت و مسولان شده است که انتظار داریم دولت نظارت بیشتری داشته باشد.

امام جمعه لنده تاکیدکرد: طمع ورزی و مذاکره ذلیلانه با غربی ها از روی نادانی نیست بلکه به دنبال ضربه وارد کردن به نظام هستند وگر نه چرا به سمت جهش و تولید حرکت نمی کنند.

او خاطرنشان کرد: بخاطر وعده ها برخی استاد بحران سازی در کشور هستند و از دولت می خواهیم در این یکسال از نظارت بیشتری استفاده کند.

محمودی اصل گفت:امیدواریم مجموعه شهرداری در جهت پاسخگویی به مردم تلاش کنند و از دروغگویی پرهیز کنند.

وی گفت: رعایت موازین بهداشتی و اجرای پروتکل های بهداشتی یکی از مهمترین واجبات است که باید در این روزهای کرونایی حتما رعایت شود.

امام جمعه لنده در خصوص مشکلات آب و برق گفت:انتظار داریم مردم در بحث آب و برق مصرف خود را مدیریت کنند چرا که میزان مصرف چندین برابر شده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه