اخبار داغ

در اصفهان؛

حوادث آخر هفته 16 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت/ از واژگونی خودروی دختران جوان تا مرگ کشاورز در استخر

حوادث آخر هفته 16 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت/ از واژگونی خودروی دختران جوان تا مرگ کشاورز در استخر
رئیس اورژانس استان اصفهان در گفتگو با صاحب نیوز حوادث روز پنجشنبه را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفور راستین در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: ساعت 00:29 بامداد روز گذشته چهار دستگاه خودرو شامل دو پراید، میتسوبیشی و زانتیا در محور اتوبان آقابابایی نرسیده به پل تمدن با یکدیگر برخورد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: امدادگران اورژانس برای امدادرسانی به شش مصدوم این حادثه با پنج دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان های کاشانی و الزهرا(س) منتقل کردند.

,

وی افزود: همچنین ساعت 02:21 بامداد همان روز یک دستگاه پژو 206 روبروی پایانه شرق نجف آباد واژگون شد و در اثر آن 5 خانم 22 ساله مصدوم و به بیمارستان شهید محمد منتظری این شهر اعزام شدند.

,

راستین در تشریح سایر حوادث روز گذشته بیان کرد: ساعت 03:46 هم خبر انحراف یک دستگاه پژو در محور مجلسی به بروجن به اتاق فرمان رسید و امدادگران اورژانس با دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

,

رئیس اورژانس اصفهان تشریح کرد: متأسفانه این حادثه هم 5 مصدوم شامل دو خانم، دو نفر آقا و یک کودک داشت که به بیمارستان محمد رسول الله(ص) مبارکه منتقل شدند.

,

وی آخرین حادثه روز گذشته را با غرق شدن یک مرد 41 ساله در استخر کشاورزی تشریح کرد و گفت: این حادثه در برنجگان شهرستان لنجان رخ داد و متأسفانه فرد غرق شده جان خود را از دست داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه