اخبار داغ

ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری تاکید کردند؛

مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند

مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند
اگر ما مسائل بهداشتی را رعایت نکنیم و ماسک نزنیم ممکن است کس دیگری را مبتلا کنیم و اگر ما فردی را مبتلا به ویروس کنیم حق الناس کرده ایم پس مواظب باشیم حقی بر گردن ما نماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ ائمه جمعه این هفته در خطبه های خود مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی ملزم کرده و از مسئولین خواستند برای مهار کردن این ویروس تا جای امکان  مردم را به رعایت نکات بهداشتی ملزم کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام  خطیب جمعه شهرکرد در خطبه های این هفته نماز جمعه با تاکید بر اینکه نقش ما در مهار کردن این ویروس بسیار مهم است خاطر نشان کرد: اگر مسائل بهداشتی را رعایت کنیم نتیجه را می بینیم.

کرونا ویروس مجددا" جولان می دهد

خطیب جمعه شهرکرد در بخش دیگر از سخنان خود به مسئله حاد کرونا ویروس نیز اشاره کرد و گفت: کرونا ویروس مجددا" دارد جولان می دهد و لازم است همگی دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنیم.
وی با تاکید بر اینکه نقش ما در مهار کردن این ویروس بسیار مهم است خاطر نشان کرد: اگر مسائل بهداشتی را رعایت کنیم نتیجه را می بینیم.

حجت الاسلام نکونام با اذعان بر اینکه اگر ما مسائل بهداشتی را رعایت نکنیم و ماسک نزنیم ممکن است کس دیگری را مبتلا کنیم بیان داشت: اگر ما فردی را مبتلا به ویروس کنیم حق الناس کرده ایم پس مواظب باشیم حقی بر گردن ما نماند.

وی از مسئولین خواست که همه نکات دستور العمل های بهداشتی را خودشان رعایت کنند که مردم نیز از آن ها الگو بگیرند.

شهرداران و دهیاران به دور از مسائل حاشیه ای خدمت کنند

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه شهرداری ها و دهیاری نقش مهمی در شهر و روستا دارند بیان داشت: شهرداران و دهیاران باید به دور از هرگونه جناح بازی ، منفعت طلبی و ... در خدمت مردم بوده و برای آن ها کار کنند .

حجت الاسلام و المسلمین نکونام همچنین به پایان دهه کرامت نیز اشاره کرد و گفت: در دهه کرامت همه اقشار مردم سعی کردند نقش تبیین خاندان کرامت را نشان دهند.

وی به مسئله امامت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: نقش امامت بسیار مهم است و خداوند تبارک و تعالی بر سر ما منت گذاشته  پیامبر و بعد از آن امامت را به ما سپرده است.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه امامت یک امر ویژه است که خداوند  به اولیا ادا کرده تا به برکت امامت توحید به معنای واقعی شکل گیرد گفت:  اسم پرودگار به شرطی حفظ می شود که از طریق امامت توحید شکل گیرد توحید اساسش به برکت امامت و دین اساسش امت است .

وی با اذعان بر اینکه خداوند به برکت ولایت فقیه عزت بزرگی را به ایران اسلامی داده است گفت: همه جهان نگاه ویژه ای به ایران اسلامی دارند.

خداوند به ایران اسلامی ما عزت بخشیده است

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه امام مایه عزت و دشمنان اسلام ذلت هستند عنوان کرد: دشمنان ما امروز انواع ستم ها را روا داشته اند از تبعیض نژادی گرفته تا تبعیض اقتصادی و همین امر موجب شده دشمنان ما حتی گرفتار مسائل داخلی نیز بشوند.

خطیب جمعه شهرکرد  به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت :  روز قلم ، روز مالیات  مسائل مهم در اقتصاد،  روز ادبیات کودک و نوجوان و روز شهرداری و دهیاری مناسبت های هفته پیش رو است.
 
 
رعایت پروتکل‌های بهداشتی وظیفه همگانی است/ بهبود اشتغال و معیشت مردم انتظار مردم از مجلس یازدهم است

امام جمعه موقت لردگان گفت: بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) فرصتی الهی برای همه ایرانیان در رسیدن به سعادت و کمال است و زیارت امام رضا (ع) مایه خیر و برکت و غفران و رحمت است که هر چه انسان آن امام رئوف را زیارت کند باز هم کم است.
 
حجت الاسلام و المسلمین  حسین قاسم پور در خطبه‌های پیام جمعه این هفته ضمن  تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) فرصتی الهی برای همه ایرانیان در رسیدن به سعادت و کمال است و زیارت امام رضا (ع) مایه خیر و برکت و غفران و رحمت است که هر چه انسان آن امام رئوف را زیارت کند باز هم کم است.

امام جمعه موقت شهر لردگان  در بخش دیگر سخنان خود گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادره از ستاد مقابله با کرونا وظیفه همگانی است و مردم باید نسبت به این مهم توجه جدی داشته باشند.

قاسمپور افزود:  چهار ماه از شیوع کرونا سپری می شود و در این مدت مسوولان اجرایی، ستادهای مردمی، سپاه، بسیج، هیات های مذهبی و مساجد انسجام یکپارچه را در مقابله با این ویروس شکل داده اند اما مردم باید مراقبت ها را بیشتر کنند.

وی اضافه کرد: اکنون شیوع و ابتلا به این ویروس به ویژه در مراسم های عروسی گزارش می شود که نیاز است پروتکل های بهداشتی به طور کامل رعایت شود.

وی با بیان اینکه گرانی موجب نارضایتی مردم شده است، گفت: امروزه گرانی در بازار خودرو، مسکن و اقلام مصرفی مردم را ناراحت کرده است هر چند مسوولان تلاش و زحمات لازم را در کنترل این وضعیت و بهبودی شرایط می کنند اما نیاز به مدیریت های قوی تر در این حوزه است.

خطیب جمعه این هفته خطاب به نمایندگان مجلس در سراسر کشور خصوصا استان و شهرستان گفت: هر خدمتی که برای مردم انجام دهید ذخیره ای است برای آخرت  و خواستار بهبود اوضاع اقتصاد و معیشت، مردم  از نمایندگان مجلس یازدهم شد .
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
, کرونا ویروس مجددا" جولان می دهد,
,
,
,
,
,
,
,
,
, شهرداران و دهیاران به دور از مسائل حاشیه ای خدمت کنند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, خداوند به ایران اسلامی ما عزت بخشیده است ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه